AM2018

Dårlig mave - tegn på graviditet?

7 indlæg i dette emne

Hej :)

 

Jeg har stadig en uges tid endnu inden jeg kan tage en g-test, så lige nu bruger jeg utålmodigt det meste af tiden på at (over)tolke kroppens tegn :blush 

 

:chin:Så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogle af jer der har oplevet at have dårlig mave i starten af jeres graviditet? Måske endda inden i fandt ud af at i var gravide.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ikke noget, jeg har oplevet. :)

 

Jeg var monstertræt fra 3+ i min første graviditet og usædvanligt følsom på 3+0 i min anden graviditet. Jeg fik også et enkelt akut anfald af kvalme, da jeg var 3+ anden gang. Og så havde jeg vistnok sådan en "fornemmelse" i underlivet på et eller andet tidspunkt inden testning i første graviditet.

 

Det er sådan lige de tidlige symptomer, jeg husker. Intet a la dårlig mave (men masser af opkast ca fra uge 7-8 stykker og senere træg mave og hæmorider).

halloween-billede.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, J og D said:

Jeg har ikke haft dårlig mave i starten af mine to graviditeter :)

 

sådan helt ærligt, så tvivler jeg altså også på at det rent faktisk er fysisk muligt at der overhovedet kan være en forbindelse mellem meget tidlig graviditet og dårlig mave :unsure 

 

 

Du har sikkert ret. Har bare hørt om mange der har haft det, men måske bare tilfælde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

43 minutes ago, Barbamama said:

Det er ikke noget, jeg har oplevet. :)

 

Jeg var monstertræt fra 3+ i min første graviditet og usædvanligt følsom på 3+0 i min anden graviditet. Jeg fik også et enkelt akut anfald af kvalme, da jeg var 3+ anden gang. Og så havde jeg vistnok sådan en "fornemmelse" i underlivet på et eller andet tidspunkt inden testning i første graviditet.

 

Det er sådan lige de tidlige symptomer, jeg husker. Intet a la dårlig mave (men masser af opkast ca fra uge 7-8 stykker og senere træg mave og hæmorider).

 

Tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig er det hård mave og luft i maven der gør sig gældende.

 

Har ikke hørt opkobling mellem dårlig mave og graviditet 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde dårlig mave i starten,men jeg tror mere at det var tilfældigt end et symptom :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ikke noget jeg har oplevet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER