FruOvervejelse

Føleforstyrrelser...

17 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg håber egentlig, der er nogen, der har prøvet det samme som mig eller bare ved noget om det.

Jeg har nogle føleforstyrrelser i min skulder. Det er egentlig nok et forkert ord, men det gør ondt. Min hud på højre skulder, altså helt oppe øverst, gør ondt ved berøring. Friktionen ved tøj er nok til at gøre det ubehageligt, men det føles som om det ligger helt øverst i huden; der er ikke noget ømhed eller lignende længere ned. Det føles sådan stikkende-agtigt, og har varet i to uger. Jeg fik at vide, at det nok handlede om nogle nerver, som på en eller anden måde var lidt bøvlede..

Ej, det er en virkelig kludret forklaring, men jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg burde gå til lægen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har haft føleforstyrrelser på et område svarende til en stor cookie i venstre side af ryggen ( sovende og øm fornemmelse ). Samtidig med at jeg så også havde føleforstyrrelser i tindingerne. 

Efter en længere udredning kom de frem til at det var muskelhævelser / nerver som var årsag til det. Jeg kom til fys og det hjalp gevaldigt! 

Dog er jeg ikke sluppet af med det da det viste sig at jeg har noget med 2 facetled som desværre ofte giver mig smerter - samt myoser og føleforstyrrelser. 

 

Jeg synes bestemt du skal forbi lægen så han/hun lige kan give deres vurdering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Stella Nutella said:

Jeg har haft føleforstyrrelser på et område svarende til en stor cookie i venstre side af ryggen ( sovende og øm fornemmelse ). Samtidig med at jeg så også havde føleforstyrrelser i tindingerne. 

Efter en længere udredning kom de frem til at det var muskelhævelser / nerver som var årsag til det. Jeg kom til fys og det hjalp gevaldigt! 

Dog er jeg ikke sluppet af med det da det viste sig at jeg har noget med 2 facetled som desværre ofte giver mig smerter - samt myoser og føleforstyrrelser. 

 

Jeg synes bestemt du skal forbi lægen så han/hun lige kan give deres vurdering :)

Tak for din historie :)

Det er umiddelbart ikke sådan, jeg føler det. Føleforstyrrelser er nok et forkert ord. Det er mest en prikkende/stikkende fornemmelse. Måske i virkeligheden lidt lissom når man har ondt i huden ved influenza :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jo føles meget forskelligt ( føleforstyrrelser ) så synes bestemt du skal forbi din læge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået føleforsryrrelser på mit venstre lår, grundet en ulykke. Jeg kan  overhovedet ikke mærke et halt stort område med undtagelse af kløe. Og har bare fået at vide der kan gå op til et år og det har noget med nerverne at gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har døjet en del med det og været igennem en længere udredning. Mit er nervebetændelse, jeg har det primært på ydersiden af mine lår og det føles nøjagtig som du beskriver det. Du SKAL til lægen, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Jeg kommer nok ikke helt udenom en tur til lægen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Fru.Mor said:

Tak for jeres svar. Jeg kommer nok ikke helt udenom en tur til lægen :rolleyes

Nej, afsted med dig søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, skruk said:

Nej, afsted med dig søde :kiss

Det er bare så svært at få passet ind i et arbejdsliv :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 24/10/2016 at 9:27 AM, Fru.Mor said:

Det er bare så svært at få passet ind i et arbejdsliv :unsure

Har du fået en tid? Det er vigtigt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, skruk said:

Har du fået en tid? Det er vigtigt :kiss

Nej :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Fru.Mor said:

Nej :blush

Hep, hep, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du SÅ få en tid :kiss Såvidt jeg ved, har man krav på lov til at tage fri til lægebesøg, hvis det ikke kan klares i fritiden, og selvom du er uundværlig og skøn på job, så kan de godt klare sig uden dig i det bette tidsrum ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

44 minutes ago, Barbamama said:

Kan du SÅ få en tid :kiss Såvidt jeg ved, har man krav på lov til at tage fri til lægebesøg, hvis det ikke kan klares i fritiden, og selvom du er uundværlig og skøn på job, så kan de godt klare sig uden dig i det bette tidsrum ;)

Vise, vise ord :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået tid hos lægen/været afsted? :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, Mrs-Rina said:

Har du fået tid hos lægen/været afsted? :kram2 

Nej :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Fru.Mor said:

Nej :blush

Kan du ikke bestille tid over nettet? 

Du skal afsted :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER