Posted October 17, 2016 Hej piger. Jeg håber egentlig, der er nogen, der har prøvet det samme som mig eller bare ved noget om det. Jeg har nogle føleforstyrrelser i min skulder. Det er egentlig nok et forkert ord, men det gør ondt. Min hud på højre skulder, altså helt oppe øverst, gør ondt ved berøring. Friktionen ved tøj er nok til at gøre det ubehageligt, men det føles som om det ligger helt øverst i huden; der er ikke noget ømhed eller lignende længere ned. Det føles sådan stikkende-agtigt, og har varet i to uger. Jeg fik at vide, at det nok handlede om nogle nerver, som på en eller anden måde var lidt bøvlede.. Ej, det er en virkelig kludret forklaring, men jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg burde gå til lægen Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 17, 2016 Jeg har haft føleforstyrrelser på et område svarende til en stor cookie i venstre side af ryggen ( sovende og øm fornemmelse ). Samtidig med at jeg så også havde føleforstyrrelser i tindingerne. Efter en længere udredning kom de frem til at det var muskelhævelser / nerver som var årsag til det. Jeg kom til fys og det hjalp gevaldigt! Dog er jeg ikke sluppet af med det da det viste sig at jeg har noget med 2 facetled som desværre ofte giver mig smerter - samt myoser og føleforstyrrelser. Jeg synes bestemt du skal forbi lægen så han/hun lige kan give deres vurdering Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 17, 2016 3 hours ago, Stella Nutella said: Jeg har haft føleforstyrrelser på et område svarende til en stor cookie i venstre side af ryggen ( sovende og øm fornemmelse ). Samtidig med at jeg så også havde føleforstyrrelser i tindingerne. Efter en længere udredning kom de frem til at det var muskelhævelser / nerver som var årsag til det. Jeg kom til fys og det hjalp gevaldigt! Dog er jeg ikke sluppet af med det da det viste sig at jeg har noget med 2 facetled som desværre ofte giver mig smerter - samt myoser og føleforstyrrelser. Jeg synes bestemt du skal forbi lægen så han/hun lige kan give deres vurdering Tak for din historie Det er umiddelbart ikke sådan, jeg føler det. Føleforstyrrelser er nok et forkert ord. Det er mest en prikkende/stikkende fornemmelse. Måske i virkeligheden lidt lissom når man har ondt i huden ved influenza Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 17, 2016 Det kan jo føles meget forskelligt ( føleforstyrrelser ) så synes bestemt du skal forbi din læge Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 22, 2016 Jeg har fået føleforsryrrelser på mit venstre lår, grundet en ulykke. Jeg kan overhovedet ikke mærke et halt stort område med undtagelse af kløe. Og har bare fået at vide der kan gå op til et år og det har noget med nerverne at gøre. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 22, 2016 Jeg har døjet en del med det og været igennem en længere udredning. Mit er nervebetændelse, jeg har det primært på ydersiden af mine lår og det føles nøjagtig som du beskriver det. Du SKAL til lægen, søde Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2016 Tak for jeres svar. Jeg kommer nok ikke helt udenom en tur til lægen Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2016 7 minutes ago, Fru.Mor said: Tak for jeres svar. Jeg kommer nok ikke helt udenom en tur til lægen Nej, afsted med dig søde Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2016 16 minutes ago, skruk said: Nej, afsted med dig søde Det er bare så svært at få passet ind i et arbejdsliv Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 29, 2016 On 24/10/2016 at 9:27 AM, Fru.Mor said: Det er bare så svært at få passet ind i et arbejdsliv Har du fået en tid? Det er vigtigt Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 29, 2016 1 hour ago, skruk said: Har du fået en tid? Det er vigtigt Nej Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 29, 2016 1 hour ago, Fru.Mor said: Nej Hep, hep, søde Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 29, 2016 Kan du SÅ få en tid Såvidt jeg ved, har man krav på lov til at tage fri til lægebesøg, hvis det ikke kan klares i fritiden, og selvom du er uundværlig og skøn på job, så kan de godt klare sig uden dig i det bette tidsrum Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 29, 2016 44 minutes ago, Barbamama said: Kan du SÅ få en tid Såvidt jeg ved, har man krav på lov til at tage fri til lægebesøg, hvis det ikke kan klares i fritiden, og selvom du er uundværlig og skøn på job, så kan de godt klare sig uden dig i det bette tidsrum Vise, vise ord Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2016 Har du fået tid hos lægen/været afsted? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2016 22 hours ago, Mrs-Rina said: Har du fået tid hos lægen/været afsted? Nej Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2016 3 minutes ago, Fru.Mor said: Nej Kan du ikke bestille tid over nettet? Du skal afsted Share this post Link to post Share on other sites