Pada

Besøgsbaby

4 indlæg i dette emne

Er der nogen der har overvejet at blive besøgsbabyer på et plejecenter eller lignende? Eller som ved hvordan det foregår..? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ved at starte det op på vores lokale plejehjem :) Hvad vil du vide?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, Fru.Mor said:

Jeg er ved at starte det op på vores lokale plejehjem :) Hvad vil du vide?

 

Jamen egentlig hvordan man går i gang.. skal det være meget organiseret eller kan man bare selv aftale feks hver anden tirsdag med det lokale plejehjem? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Pada said:

 

Jamen egentlig hvordan man går i gang.. skal det være meget organiseret eller kan man bare selv aftale feks hver anden tirsdag med det lokale plejehjem? 

Jeg tror, der er rigtig meget forskel fra plejehjem til plejehjem. Men skriv en mail til dem og spørg.

Jeg har gjort det, at jeg har skrevet en mail til plejehjemmet og til deres frivillig-ansvarlige. Vi har aftalt et møde om 1,5 uge, hvor vi skal aftale, hvordan det bliver. Mit udspil er en lørdag om måneden kl 10-12.

Jeg har lavet en facebookgruppe for at se, hvor mange i lokalområdet, som er interesseret i at dukke op. Foreløbig er vi 28 :)

 

Edit: man kan jo også "bare" være besøgsven med sin baby. Så er det en enkelt ældre borger, man besøger, og så aftales det på en helt anden måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER