Sign in to follow this  
Followers 0
Pada

Besøgsbaby

4 posts in this topic

Er der nogen der har overvejet at blive besøgsbabyer på et plejecenter eller lignende? Eller som ved hvordan det foregår..? 

Jeg er ved at starte det op på vores lokale plejehjem :) Hvad vil du vide?

Annonce ♥

12 minutes ago, Fru.Mor said:

Jeg er ved at starte det op på vores lokale plejehjem :) Hvad vil du vide?

Jamen egentlig hvordan man går i gang.. skal det være meget organiseret eller kan man bare selv aftale feks hver anden tirsdag med det lokale plejehjem? 

Annonce ♥

4 minutes ago, Pada said:

Jamen egentlig hvordan man går i gang.. skal det være meget organiseret eller kan man bare selv aftale feks hver anden tirsdag med det lokale plejehjem? 

Jeg tror, der er rigtig meget forskel fra plejehjem til plejehjem. Men skriv en mail til dem og spørg.

Jeg har gjort det, at jeg har skrevet en mail til plejehjemmet og til deres frivillig-ansvarlige. Vi har aftalt et møde om 1,5 uge, hvor vi skal aftale, hvordan det bliver. Mit udspil er en lørdag om måneden kl 10-12.

Jeg har lavet en facebookgruppe for at se, hvor mange i lokalområdet, som er interesseret i at dukke op. Foreløbig er vi 28 :)

Edit: man kan jo også "bare" være besøgsven med sin baby. Så er det en enkelt ældre borger, man besøger, og så aftales det på en helt anden måde :)

Annonce ♥