Barbamama

Klovne?!

23 indlæg i dette emne

Det er simpelthen for åndssvagt at det er gået hen og blevet en trend. Jeg fatter ikke at de mennesker kan få sig selv til at klæde sig ud og skræmme livet af andre mennesker. Tror de det er sjovt? Eller at det ikke skader nogen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så creepy! Og det har jo virkelig spredt sig over hele verden. Heldigvis er de fleste jo bare nogle, der gør det lidt for sjov for at være med på trenden, men alligevel, tænk hvis der kom nogle alvorlige! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er så uhyggeligt! Jeg ved bare at hvis jeg mødte sådan en klovn i mørket eller der Gud forbyde det stod en udenfor vinduet og kiggede ind, så ville jeg blive skræmt fra vid og sans i mange år!

jeg kan stadig huske en episode i mine forældres gamle sommerhus, hvor min onkel pludselig stod udenfor panoramavinduerne om aftenen. Jeg kunne ikke se ham for genskinnet fra lyset i stuen før han var helt tæt på. Jeg har det stadig stramt med store vinduespartier når det er mørkt! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog en mærkelig trend. Jeg synes klovne er skræmmende i sig selv, jeg blev skræmt fra sans og samling som 2 årig og det holder stadig. Jeg synes det er sindssygt creepy og en virkelig mærkelig trend. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der huserer også en eller flere her i byen, og der er virkelig lynchstemning i den lokale facebookgruppe - det er sikkert bare et par store unger eller umodne voksne, men jeg er bange for, at de snart får tæv af en frustreret familiefar. :( 

Det er simpelthen så latterligt, og desværre et eksempel på internettet og "sjove"YouTube-fænomener når det er værst. <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

56 minutes ago, BabyBlue said:

Der huserer også en eller flere her i byen, og der er virkelig lynchstemning i den lokale facebookgruppe - det er sikkert bare et par store unger eller umodne voksne, men jeg er bange for, at de snart får tæv af en frustreret familiefar. :( 

Det er simpelthen så latterligt, og desværre et eksempel på internettet og "sjove"YouTube-fænomener når det er værst. <_< 

 

Og det er ligefør jeg godt kan forstå selvtægt i den her sammenhæng. Hvis min dreng så sådan en, ville han være skræmt i lang tid, og det ville da gå ind og påvirke hans søvn og vores allesammens dagligdag… Puha.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare at læse at nogen virkelig angriber og ikke "bare" skræmmer (hvilket ellers er rigeligt!) :unsure

 

Jeg løber i hvert fald rasende stærkt den modsatte vej, hvis jeg ser en! Spørgsmålet er, om man ville sænke farten, hvis de rendte på vejen. Det er jeg faktisk ikke sikker på, at jeg ville turde, selvom der så ellers ville være risiko for at ramme dem :unsure

 

Men hvad F****** sker der for folk, der laver sådan noget?! Håber de bliver fanget, og at der findes nogle paragraffer, der gør det muligt at straffe dem hårdt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuldkommen absurd:mad: Lige så komplet uforståeligt som, at der åbenbart kan gå mode i at smide sten efter biler, efter at nogen er blevet dræbt ved det - hvad f***** sker der i hovedet på folk?!?! :gal 

 

Altså tosserne, der går efter at skræmme er belastende nok, men at nogen benytter lejligheden til faktisk at overfalde nogen er sq da til at skrige over :gal 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Pada said:

Jeg synes det er så uhyggeligt! Jeg ved bare at hvis jeg mødte sådan en klovn i mørket eller der Gud forbyde det stod en udenfor vinduet og kiggede ind, så ville jeg blive skræmt fra vid og sans i mange år!

jeg kan stadig huske en episode i mine forældres gamle sommerhus, hvor min onkel pludselig stod udenfor panoramavinduerne om aftenen. Jeg kunne ikke se ham for genskinnet fra lyset i stuen før han var helt tæt på. Jeg har det stadig stramt med store vinduespartier når det er mørkt! :blink

Jeg troede jeg var den eneste med 'vinduer når det er mørkt!'-fobi.. :rolleyes 

Jeg tror jeg ville dø af skræk hvis jeg mødte en! Jeg læste om en mand på 20, der mødte en, med hvad der lignede en kniv, på en sti her i Holbæk. :blink Han reagerede prompte, og gav ham en knytnæve lige i synet.. Den klovn løb meget hurtigt! :lol Kniven viste sig at være af plastik, men jeg håber godt nok at han/hun er blevet afskrækket fra at gøre det igen! :pokey

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes simpelthen også det er SÅ creepy og jeg fatter ikke hvad folk får ud af det!? Why?!?

Og ja, jeg tænker det samme om at kaste med sten fra en motorvejsbro. Seriøst, WTF?!?! 

 

Jeg ved ikke, hvad jeg ville gøre, hvis jeg mødte en - især nu, hvor der netop har været en sag med en der ikke 'nøjedes' med at skræmme, men overfaldt med en (ægte!) kniv :blink :unsure 

 

I forhold til det der med store vinduespartier i mørke: jeg kan heller ikke lide dem og er derfor ret tilfreds med ikke at bo i stueetagen... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg forstår det ikke. Hvad får de ud af det? :chin:

 

Og så er det pisseklamt, at der lørdag aften åbenbart var en klovn med sværd (:blink) på spil, 350 meter fra hvor jeg sad alene på mit arbejde :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det startede som et reklamestunt/prank for filmen "It" som udkommer næste år. 

Det hele startede i USA og så har det totalt eskaleret her op til halloween. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det stopper snart. Min lillesøster har mødt en, der pludselig stod bag hendes bil. Hun er blevet så skræmt, at den angst hun ikke har mærket noget til siden hun var teenager, er blusset op igen. Det er jo bare på ingen måde okay, at skræmme folk på den måde. Læste også at en 10-årig dreng havde mødt en, han er nok bange lang tid fremad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går jo FULDSTÆNDIG amok! Jeg forstår det ikke,  og jeg vil ikke kunne love at jeg ikke ville bliver ædderspændt rasende hvis jeg mødte en! :gal og muligvis fik en på snotten. 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sq en syg trend ! Hvad helvede sker der for folk :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega syg trend at rende rundt og klæde sig ud som idiot for at gøre folk bange. Om jeg fatter dem. Næ - vi hekse vi skræmmer kun til halloween - på æresord

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en virkelig klam trend. Jeg kan mærke at den virkelig kryber ind under huden på mig, og jeg kan tage mig selv i at være obs på lyde når jeg er alene hjemme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er skræmmende hvor meget medierne er med til at sprede diverse "trends" her tænker jeg både på klovne men også stenkast fra broerne. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 17. okt. 2016 at 6:25 PM, tazdiginez said:

Det startede som et reklamestunt/prank for filmen "It" som udkommer næste år. 

Det hele startede i USA og så har det totalt eskaleret her op til halloween. 

Er du sikker? 

Jeg synes ellers jeg hørte at de var kommet med en udtalelse om at det bestemt ikke var dem der havde lavet dette stunt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner ik hvad jeg gør hvis jeg møder en.. Skynder mig nok bare at løbe den anden vej..

Stakkels dem det går udover og som bagefter har svært ved ryste det af sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes også det er en syg ide. Forstår ikke behovet for at skræmme andre fra vid og sans.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER