Guest

Termin 23 juni 2017

8 indlæg i dette emne

Hello :balloons

 

Jeg hedder Helle og er 35 år og melder min ankomst herinde i juni 17.

 

Spiren er ikke just planlagt og vi skal lige vænne os til tanken om et barn mere da vi sidste år opgave drømmen om en lillebrøster til vores dreng på 5 år. Vi har prøvet i 3 1/2 år uden held og adskillige IVF forsøg som blev aflyst da jeg havde meget få æg tilbage og med 6 operationer for endometriose i baggagen var sandsynligheden for en øko baby lig nul. 

 

Men læger kan fra tid til anden tage fejl og med et hcg tal omkring 3+6 på 202 ser det ud til vores dreng skal være storebror.

 

Termin er ud fra hvad jeg kan beregne ca 23 juni hvilket betyder at går jeg over tid så kan storebror risikere end lillebrøster i fødselsdagsgave den 6 juli.

 

Men livet er sjovt engang imellem så tataaaa....:mini-cigogne-bebe-0384:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Helle.

 

Jeg melder mig også i  terminsgruppen. Så vidt jeg lige kan regne ud har jeg termin omkring d. 26/6 2017. Vores er heller ikke just planlagt, men nu er vi ved at vænne os til tanken. 

 

Vh Solskin83

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, Solskin83 said:

Hej Helle.

 

Jeg melder mig også i  terminsgruppen. Så vidt jeg lige kan regne ud har jeg termin omkring d. 26/6 2017. Vores er heller ikke just planlagt, men nu er vi ved at vænne os til tanken. 

 

Vh Solskin83

 

Hej Solskin.  Velkommen til det stille hjørne. Håber at lære dig mere at kende og følge dig.

 

Er din graviditet den første eller hvilke nummer?

 

Mvh Helle 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Helle :)

 

Det er min 3. Jeg har to piger på på 7 og 9 år ( 8 og 10 inden termin), så det er nogen år siden jeg har været gravid. Derudover har min mand to drenge på 7 og 8år (ved termin), så det bliver en rigtig lille efternøler i en stor sammenbragt familie. Faktisk har den yngste af drengene fødselsdag d. 3. Juli, så vi har også en storebror, der risikerer at få en baby i fødselsdagsgave.

 

Og tillykke til dig! Det må være en fantastisk følelse efter den kamp du beskriver, og med en chance på nul, så pludselig at være gravid.

 

Jeg glæder mig også til at lære dig at kende, rart med nogen at følges med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også under fanerne! Termin d. 17. juni indtil videre:D

Har to børn på 7 og 9 og to bonusbørn på 10 og 13, så det bliver min og min mands første fælles barn:) Men for pokker der bliver gang i den med 5 unger! 

Kh Delemor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også herinde :) Jeg har termin D. 23 juni og det er mit 4. barn men kærestens første. Vi har prøvet i to år så vi var noget overraskede men meget glade da jeg pludselig gik over tid! Vi har lige været til en tidlig scanning og har set det fineste hjerteblink :kuller

Mine tre andre børn er 7, 9 og 11 så det er ved at være længe siden jeg sidst har været gravid men jeg glæder mig helt vildt meget og min kæreste kan slet ikke styre sin glæde :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 10. Juni 2017. Det er vores første, og vi venter en lille pige <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 18. april 2017 at 10:57 PM, Issie said:

Jeg har termin 10. Juni 2017. Det er vores første, og vi venter en lille pige <3

Stort tillykke med graviditeten og velkommen :)

Der er desværre ikke rigtig gang i denne terminsgruppe :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER