DeDe

Privat fertilitetsklinik omkring Aarhus/ Randers området

8 indlæg i dette emne

Nogen der kan anbefale en god privat fertilitetsklinik omring Aarhus eller Randers?

 

Vi skal i ivf behandling, så der må de gerne være super skarpe på det område :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, DeDe said:

Nogen der kan anbefale en god privat fertilitetsklinik omring Aarhus eller Randers?

 

Vi skal i ivf behandling, så der må de gerne være super skarpe på det område :D

Jeg har hørt meget godt om Maigaard i Århus N. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 hours ago, Katrinemus said:

Jeg har hørt meget godt om Maigaard i Århus N. 

 Tak, dem vil jeg kigge nærmere på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var rigtigt glade for Ciconia, var dog kun igennem IUI der. Men de var søde og fleksible og virkede meget kompetente. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey:)

Jeg ved ikke om i allerede har valgt wn klinik, tråden er jo ved at være gammel. 

Men jeg er simpelthen nødt til at anbefale Aagaard fertilitetsklinik i Skejby. Vi har været SÅ glade for at gå der. Og vi har nu en lille reagensglas baby i maven :kuller

De klarede det på 2 måneder i kort protokol. Vi havde brugt 2 år i det offentlige uden at gennemføre nogen forsøg. Så vi var naturligvis overvældende over hvad de kunne:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 18/11/2016 at 3:04 PM, Lykke2013 said:

Hey:)

Jeg ved ikke om i allerede har valgt wn klinik, tråden er jo ved at være gammel. 

Men jeg er simpelthen nødt til at anbefale Aagaard fertilitetsklinik i Skejby. Vi har været SÅ glade for at gå der. Og vi har nu en lille reagensglas baby i maven :kuller

De klarede det på 2 måneder i kort protokol. Vi havde brugt 2 år i det offentlige uden at gennemføre nogen forsøg. Så vi var naturligvis overvældende over hvad de kunne:)

Stort tillykke med den lille baby i maven - det er så fantastisk når det lykkes :7himmel

 

Hvis du har lyst vil jeg meget gerne høre lidt mere om din erfaring med Aagaard. Sagen er nemlig den at vi faktisk har valgt dem, men havde vi ikke allerede lagt betalingen havde jeg nok valgt om.

 

Ud af de fire gange jeg har været i kontakt med dem (opstarts samtale, blodprøve, start ny cyklus, blodprøve) er det kun da vi ønskede at få en samtale om evt. behandling ved dem at jeg ikke har skulle rykke for svar. De svar jeg så har fået, har enten været over mail eller SMS og været meget korte og uden forklaringer. Hvilket ikke ville have været noget problem for mig, hvis ikke det havde været fordi mine blodprøver faktisk ikke er så gode og viser nogle problemer i forhold til behandling.

 

Det blev vist til en lidt større omgang end beregnet  og en lille smule damp, som kom ud der :dance:men jeg kunne enlig godt tænke mig at høre, hvordan du har oplevet kommunikationen med dem. Har de kontaktet dig, når i har aftalt det?

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan klart anbefale Maigaard :) Jeg ringede til dem og fik en samtale kort tid efter, hvor vi gik alt i igennem og hvor de kom med forslag til behandling. Først derefter skulle vi beslutte om vi ville starte der. 

 

De har været helt professionelle, kompetente og virkelig rare hele vejen igennem :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Hej DeDe. 

Okay det var da øv at I har oplevet problemer med kommunikationen derude. Det syntes jeg nu ikke vi havde så mange problemer med. Kan dog godt alligevel forstå hvad du mener, husker at jeg var nødt til at rykke for et svar en enkelt gang. Men jeg syntes at de to kontordamer er rigtig søde når man ringer, og hvis det er noget Jørn eller en laborant skal svare på, så ringede de som regel tilbage inden kort tid :)

Jørn, lægen, syntes jeg er lidt speciel, men det er ældre læger tit ;) Men han fik helt julelys i øjnene da vi så at der var herteslag i uge 8:D Jeg føler virkelig at han brænder for det, og for os gik han virkelig langt og undersøgte alle muligheder for at få bedre sædceller, så vi sætter stor pris på ham :)

 

Men du må i hvert fald endelig skrive igen, hvis der er mere jeg kan svare på. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER