lpd

Dagligvarer online

20 indlæg i dette emne

Jeg er ved at dø af stress hver gang jeg er ude at handle, for enten har jeg en mand og en sulten baby derhjemme, ellers har jeg en baby på ryggen og skal skynde mig hjem inden han bliver træt. 

Jeg HADER det, for der er altid noget jeg ikke kan finde, noget jeg glemmer, noget jeg impulsshopper og jeg er helt forpustet når jeg endelig kommer hjem. 

Jeg har overvejet at bestille online.

Jeg har kigget på shobr som har levering hos os (Fyn) og det er fragtet fra 300(-ish, jeg kan ikke huske det præcise beløb).

Del jeres værdifulde tanker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi for fra nemlig, det er super godt :) 

 

jeg valgte nemlig over shobr pga prisen på bleer :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh.. Ja det med bleerne er jo ikke relevant for os ;-)

Hvad synes du om nemlig? Jeg kan godt være lidt skeptisk ifht frugt og grønt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet lidt forskelligt nu, umiddelbart blir det nemlig jeg handler hos. Jeg kan godt li at man kan vælge et tidsrum på en time hvor de leverer. 

 

Shobr har jeg prøvet en gang, de leverer med post dk og der var overdrevent meget emballage. Til trods for det var varerne mast. Frugt og grønt var acceptabel kvalitet men ikke så frisk som jeg ville ha valgt selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Saga74 said:

Jeg har prøvet lidt forskelligt nu, umiddelbart blir det nemlig jeg handler hos. Jeg kan godt li at man kan vælge et tidsrum på en time hvor de leverer. 

 

Shobr har jeg prøvet en gang, de leverer med post dk og der var overdrevent meget emballage. Til trods for det var varerne mast. Frugt og grønt var acceptabel kvalitet men ikke så frisk som jeg ville ha valgt selv.

Øv,det lyder træls! Det ville jeg jo gerne undgå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, Saga74 said:

Jeg har prøvet lidt forskelligt nu, umiddelbart blir det  jeg handler hos. Jeg kan godt l kan vælge et tidsrum 

Jeg må åbenbart kun skrive i tråden, hvis jeg vil quote noget af Sagas svar...

Nå. Men nemlig leverer åbenbart ikke herude på landet. Det er sgu da os det har brug for det. Folk i byen kan jo nemt handle! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en plan om at teste Coops netsupermarked, men jeg har ikke nået det endnu - anmeldelse følger når jeg får det gjort :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nemlig ikke lige startet med at levere på Fyn? Måske kun nogle steder på Fyn? Og hvad med Coop?

 

Vi bruger nemlig, og er glade for det. Jeg laver indkøbsliste løbende på mobilen, og en gang om ugen laver jeg madplan og opdaterer indkøbssedlen, før jeg bestiller hos nemlig. Synes frugt og grønt er helt fint. Fisken (frisk) holder i 2 dage, så typisk har vi fisk en af de første dage efter levering, eller vi propper den i fryseren og tager ud få dage senere. Man vænner sig hurtigt til at handle og planlægge på den måde. Og det er så nemt og skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi handler normalt så sjældent som muligt og altid efter indkøbsliste og Madplan, så den del er vi vant til.

Det er kun meget få steder på Fyn de leverer. Så vidt jeg kan se vil de ikke for langt væk fra motorvejen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Coop.dk mad er landsdækkende. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, Lady H said:

Jeg har en plan om at teste Coops netsupermarked, men jeg har ikke nået det endnu - anmeldelse følger når jeg får det gjort :D

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit jeg kan slet ikke holde styr på besvarelser. 

Er der nogen der har prøvet coop? For lige umiddelbart er det coop og Shobr der er vores muligheder. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når baby kommer bestiller jeg fra Coop, men det skyldes udelukkende deres store udvalg fra oatly og alpro :badgirl

For man egentlig medlemspoint, ved Coop? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Osuma? 

 

De er ok. Er blevet en anelse træt af dem, så holder en pause, men de er altså i orden. Og det er meget nemt at klage hvis tingene ikke er gode nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, skruk said:

Når baby kommer bestiller jeg fra Coop, men det skyldes udelukkende deres store udvalg fra oatly og alpro :badgirl

For man egentlig medlemspoint, ved Coop? 

Ja. Du skal bare logge ind og/eller oplyse dit medlemsnummer :)

Lige nu kan man bruge koden MERETIDNU og få 100 kr ekstra at handle for, ved minimumskøb på 600 kr ;) Koden kan bruges een gang pr. kunde. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der mon nogen som kan gennemskue om coop dagligvarer på nettet følger fakta/kvickly avisen? Altså om man mon kan følge faktas madplan som jo er baseret på deres tilbud og bare bestille det over nettet? :chin:

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når i handler efter mad plan og uge indkøb via nettet hvad bruger i så typisk af penge pr. Uge cirka ?

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, girly1988 said:

Når i handler efter mad plan og uge indkøb via nettet hvad bruger i så typisk af penge pr. Uge cirka ?

 

 

Det er lidt svært at gennemskue, for vi køber nogle varer stort ind andre steder, f.eks. økokylling, frilandskød, bleer fra Aldi etc. Men vi bruger mellem 5-700 kr. på Nemlig hver uge til alt det andet. Det skal siges at vi vælger primært økovarer, og ofte køber lidt dyrere varer som bær, eksotisk frugt etc. Vi får vegetaraftensmad 1-2 gange om ugen, fisk 1-2 gange, svin og kylling et par gange, og så oksekød 1-2 dage pr uge. Man kan ofte spare en del ved ikke at spise så meget kød. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger både Coop.dk og nemlig. Der er fordele og ulemper ved begge, men konceptet med onlinehandel er jeg VIRKELIG stor fan af:) Kan kun anbefales:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger nok ca 500kr om ugen, men derudover kommer så bleer og en del andre ting vi fast køber andre steder.

fx vil jeg have remas skumklude, slagterens spegepølse mv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER