Posted November 8, 2016 16 minutes ago, Lady H said: Masser af snak - men jeg tror helt ærligt ikke på, at hun gider, øv Og det kan man virkelig godt forstå sådan som det system fungerer og med alt det bs kandidaterne skal igennem Jeg tror faktisk Clinton blir en helt rimelig ok præsident om kort tid (be om - for Trump ville virkelig være en katastrofe på de fleste planer!) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2016 1 minute ago, Saga74 said: Og det kan man virkelig godt forstå sådan som det system fungerer og med alt det bs kandidaterne skal igennem Jeg tror faktisk Clinton blir en helt rimelig ok præsident om kort tid (be om - for Trump ville virkelig være en katastrofe på de fleste planer!) Ork ja, hun er fuldt ud kompetent - bare same old, same old... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2016 1 hour ago, Lady H said: Jeg er træt, men hvis jeg selv oversætter lidt hurtigt, så står der, at hun godt kan støtte et forbud mod sene aborter (inklusiv den type, de kalder partial-birth - det er et medicinsk/teknisk begreb, og måske pumpkins har fat i noget angående amerikanske begreber her), så længe der tages højde for den sistuation, hvor fx moderens liv er på spil. Jeg læser bestemt ikke 'fri abort til termin' ud af det - men jeg kan godt finde sider om amerikanske anti-abort-folk, der frygtelig gerne vil udlægge hende sådan. ... og så er ikke engang Clinton-fan... be' om Michelle Obama istedet Det kan jeg godt nok Heller Ikke Og Synes Det Ville vaere en grov Overfortolkning Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2016 Er der nogen, der kigger med? Det er ret spændende! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2016 11 minutes ago, TiaK said: Er der nogen, der kigger med? Det er ret spændende! Jep. Sofie er virkelig urolig og jeg har sovet 40min siden kl. 01 Jeg tror Trump vinder Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2016 5 minutes ago, Susanne said: Jep. Sofie er virkelig urolig og jeg har sovet 40min siden kl. 01 Jeg tror Trump vinder Og Republikanerne står også til at vinde flertal i både Senatet og Repræsentanternes hus Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2016 7 minutes ago, Susanne said: Og Republikanerne står også til at vinde flertal i både Senatet og Repræsentanternes hus Ja, det er en værre gang møj Line vågnede kl 02 og da hun ikke sov kl 03 stod jeg op med hende - hun blev lagt i barnevognen 03:30! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2016 Jeg ser også med, da min den yngste heller ikke sover!!! WTF!!! dog er en del af Hillarys "stater" er talt op (fx dem på vestkysten), men det ser da ikke godt ud!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2016 95% chance for Trump lige nu. Synes godt nok det er trist Hvor langt er de med det der Mars-projekt? Den her planet er på vej et helt forkert sted. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2016 Republikanerne har også fået senatet (står de til) og repræsentanternes hus. Mam kunne ellers have håbet, at de gik til demokraterne, så de trods alt kunne holde ham i snor Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2016 9 hours ago, Lady H said: Jeg er træt, men hvis jeg selv oversætter lidt hurtigt, så står der, at hun godt kan støtte et forbud mod sene aborter (inklusiv den type, de kalder partial-birth - det er et medicinsk/teknisk begreb, og måske pumpkins har fat i noget angående amerikanske begreber her), så længe der tages højde for den sistuation, hvor fx moderens liv er på spil. Jeg læser bestemt ikke 'fri abort til termin' ud af det - men jeg kan godt finde sider om amerikanske anti-abort-folk, der frygtelig gerne vil udlægge hende sådan. ... og så er ikke engang Clinton-fan... be' om Michelle Obama istedet Jeg er helt forvirret. At støtte et forbud er da pænt meget det modsatte af at støtte fri abort What??? Nå, men det ser jo lidt ud til at hun ikke får magten anyway Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2016 Jeg har helt oprigtigt ondt i maven over, at han er ved at vinde.... Det er bare ikke godt Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2016 Suk. Jeg har på ingen tænkelig måde lyst til at stå op. Jeg fatter slet ikke , at det kunne ske Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2016 1 minute ago, Susanne said: Suk. Jeg har på ingen tænkelig måde lyst til at stå op. Jeg fatter slet ikke , at det kunne ske Jeg er stået op før baby for en gangs skyld... Det giver slet ingen mening Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2016 Med Trump ved magten er det helt afgjort, at vi ikke flytter til USA! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2016 Det er jo forfærdeligt. Jeg er reelt bange for, hvad det her kommer til at betyde for hele kloden. Heldigvis er han jo delvist begrænset af, at der er mange republikanere der ikke støtter ham. Men ikke destomindre er det bare en utrolig farlig position at holde, for sådan et menneske. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2016 Kan grise flyve? Det er da helt gak det her valg! Share this post Link to post Share on other sites