banditten-k

En prinsesse til verden :)

8 indlæg i dette emne

HEj Piger :)

Så kom der endnu en prinsesse til verden den 9/3 kl 22.48 på OUH ved et kejsersnit.

Jeg blev sat igang i uge 38 da jeg har fået svær carpal tunnel syndrom... noget med væske og nerver i hænder og arme som gør meget ondt.

Mandag mødte vi til igangsættelse på OUH og fik første stikpille kl 9.00... og skulle så møde ind 6 timer efter hvis der ikke var sket noget... men forventningen til at få en baby mandag var stor... men nej... måtte møde op om eftermiddagen igen og skuffelsen var stor da der ikke havde været nogen reaktion på pillerne... så det var en ommer om tirsdagen. Natten til tirsdag havde jeg masser af plukveer og tænkte flere gange at nu starter det... men nej nej tirsdag var med samme resultat som mandagen... så måtte møde onsdag morgen igen til nye piller... Hele onsdag nat havde jeg så veer som kunne mærkes så onsdag morgen var jeg temmelig mør da vi kørte afsted... Havde dog kn åbnet mig 2 cm og havde 2 cm livmoderhalsmund tilbage...

Dog besluttede de at tage mit vand når der ville komme en ledig fødestue... men der var så mange akut at jeg hele tiden kom bag i køen... så først kl 17 kom jeg på fødegangen hvor de efterfølgende tog vandet også blev jeg ellers kastet omkuld i vestorm... efter en halv time bad jeg om en epi og fik den 10 min efter så det var jo helt overvældende at sidde i sengen og se man har veer på skærmen men intet mærker... efter 1.5 time havde jeg åbnet mig 10 cm og var klar til at føde... men havde desværre ingen presseveer så vi forsøgte at presse hende ud uden dog uden held. Jordemoderen fandt ud af at hun var drejet forkert ned i bækkenet og stod lige ned istedet for med baghovedet så hun stod fast med pandebenet på mit skamben og var urokkelig... Jordemoderen forsøgte at vende hende men det lykkedes heller ikke. Da lægen undersøgte mig fik vi beskeden at det belev kejser snit... øv bøv.

Kejsersnittet forløb okay men prinsessen havde det meget skidt efter så hun kom på børneafdelingen et døgn før vi fik hende... Den nat var meget hård at komme igennem da vi kom på en stue med tre andre familier der alle havde deres babyer som græd på skift og vores prinsesse lå på etagen under... snøft.

Men nu er vi hjemme igen efter 5 dage på OUH og skal lære at være forældre til to små prinsesser og må sige det er vidunderligt at blive mor for 2 gang... hold da op hvor er der bare meget man tager meget mere stille og roligt end første gang...

Kærlig hilsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med prinsessen :hurra

Godt hun kom ud, og at I er hjemme igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med prinsessen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres lille prinsesse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hende :)

Ja nogle ting tager man bare mere roligt anden gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med prinsessen :) Dejligt at det hele endte godt <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hende

Det lyder som et hårdt forløb, men godt hun kom ud i god behold

Sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med prinsessen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER