Majstot

Natlampe

12 indlæg i dette emne

Har brug for et godt råd til natlampe som kan være tændt hele natten - nogen som kender til natlamper som kan det?

 

Har en natlampe nu fra Philips - mener den hedder Buddy, men nogen nætter slukker den og så vågner den bette i et skrig lige så snart der er helt mørkt

 

Håber at I kan hjælpe mig 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine drenge har hver en fra Aloka. Den kan lyse forskellige farver og forskellig styrke. Der kan sættes timer på, men det behøver man ikke og så er den tændt til man selv slukker. Vi plejer at slukke, når vi går i seng, men indimellem glemmer vi det;) Vi er meget glade for vores. 

http://www.happykids.dk/aloka?gclid=Cj0KEQjwvve_BRDmg9Kt9ufO15EBEiQAKoc6qnLxp7RCdodltwKxzAgx2cE2JP-PCiCzrRKx-hHJ7MUaApUg8P8HAQ

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ældste har også en skildpadde fra Cloud B. Den laver stjernehimmel, den er helt vild hyggelig:) Men den har timerfunktion og slukker efter 30 min. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal det være en vågelampe eller en alm væglampe?

 

Vi har stjernen fra IKEA til 49 kr og den kan klare en pære der ikke lyser så meget. Marius tænder den selv om natten, hvis han har brug for det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, AnitaFH said:

Skal det være en vågelampe eller en alm væglampe?

 

Vi har stjernen fra IKEA til 49 kr og den kan klare en pære der ikke lyser så meget. Marius tænder den selv om natten, hvis han har brug for det...

 

Den har vi også. 

 

Ellers har de også en lille spøgelseslampe der kan fungere som vågelampe. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, frk_hrj said:

Mine drenge har hver en fra Aloka. Den kan lyse forskellige farver og forskellig styrke. Der kan sættes timer på, men det behøver man ikke og så er den tændt til man selv slukker. Vi plejer at slukke, når vi går i seng, men indimellem glemmer vi det;) Vi er meget glade for vores. 

http://www.happykids.dk/aloka?gclid=Cj0KEQjwvve_BRDmg9Kt9ufO15EBEiQAKoc6qnLxp7RCdodltwKxzAgx2cE2JP-PCiCzrRKx-hHJ7MUaApUg8P8HAQ

 

Tak for tippet - har kigget på dem og det kunne bestemt godt være en mulighed 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, frk_hrj said:

Min ældste har også en skildpadde fra Cloud B. Den laver stjernehimmel, den er helt vild hyggelig:) Men den har timerfunktion og slukker efter 30 min. 

 

Den har jeg også kigget på, men har brug for en som kan være tændt hele natten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, AnitaFH said:

Skal det være en vågelampe eller en alm væglampe?

 

Vi har stjernen fra IKEA til 49 kr og den kan klare en pære der ikke lyser så meget. Marius tænder den selv om natten, hvis han har brug for det...

 

Skal helst være en vågelampe - har den IKEA lampe på hendes værelse men der vil hun ikke sove endnu... men synes også den giver for meget lys men det kan selvfølgelig være alt efter hvilken pærer der sidder i den 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en ikea vågelampe, som altid sidder i stikkontakten, og selv tænder, når det bliver mørkt. Vi bruger den også selv i soveværelset - den lyser lige præcist nok op til at jeg kan se hvor sutten ligger, men uden at lyse rummet op. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge mine har en vågelampe fra Pababo. De kan lyse hele natten. Google dem men kig efter dem der kan lyse 11-12 timer og inke kun 8. De fås i hvert fald hos Ønskebørn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har en lyskæde med kugler i mørke farver der er tændt hele natten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres gode ideer til natlamper - nu har jeg i hvert fald nogle gode bud på hvad vi skal gå efter 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER