Guest

Flyverdragter

23 indlæg i dette emne

Nå, inden jeg fylder smalltalk med alt for mange spørgsmål, så tager vi den lige her i stedet. Måske andre også er lige så flyverdragt-forvirret som mig :D

 

Jeg er stadig nærig og synes de der 749 er frygtelig dyrt for en flyverdragt, så jeg sidder nu og kigger videre. Jeg er ret uerfaren indenfor det her. Indtil videre har vi kun haft en enkelt dragt fra Celavi, så det er min absolut eneste erfaring. Den købte jeg vist på tilbud til omkring 400 og den holdt to sæsoner og fungerede fint.

 

Jeg har fundet et par flyverdragter fra Ej Sikke Lej. Har I nogen erfaring med dem? Er de gode? Og hvad med Danefæ? Der har jeg også fundet en nemlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte en fra Ej Sikke Lej sidste år, som Elliot skal bruge i år.. Så jeg har af gode grunde ikke de helt store erfaringer endnu ;) Ellers har vi haft Reima, som vi har arvet. og Ticket to Heaven som jeg købte brugt af Stephi-pigen. De har i hvert fald været gode!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virker den fra ej sikke lej lækker? Jeg har nemlig fundet en ret fin en brugt, som jeg overvejer kraftigt. 

 

Åh, jeg synes virkelig det er svært altså.

 

Lige nu hælder jeg vist til Ej Sikke Lej (brugt) eller mikk line nylonwear (hedder den vist - ny)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den virker lidt stiv, men måske er det fordi den er helt ny? Men den er dejlig tyk og han passer den fint og kan sagtens lege ninja i den.. :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Præcis.. Så er den ligesom godkendt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt Rema tec. Noget har vi arvet andet har jeg fundet brugt. 

 

Cassandra har ikke brugt flyverdragt nogle år efterhånden. Vi købte sidste år ski bukser og en vinter jakke, som hun også passer fint i år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror sgu jeg var gået med Reima tec brugt eller Ej sikke Lej brugt.. Men det er så svært altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Pada said:

Jeg tror sgu jeg var gået med Reima tec brugt eller Ej sikke Lej brugt.. Men det er så svært altså!

Dem hælder jeg også til. Ej sikke lej er ret pæn, synes jeg. Åh altså, tænk at jeg skulle sidde her og bruge to dage på at finde en skide flyverdragt :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. Ja, det er altså lidt vildt! Jeg har brugt en hel formiddag på vanter :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Pada said:

Haha.. Ja, det er altså lidt vildt! Jeg har brugt en hel formiddag på vanter :rolleyes 

:lol Jeg er SÅ glad for at jeg ikke er alene om det :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg købt den fra ej sikke lej. Den var så fin :biglove 

 

Så mangler der bare hue og støvler, suk :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, lollerberg said:

Nu har jeg købt den fra ej sikke lej. Den var så fin :biglove 

 

Så mangler der bare hue og støvler, suk :D 

 

Haha.. Det tager kun et par dage mere :P

 

Godt valg, tror jeg! :super 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Pada said:

 

Haha.. Det tager kun et par dage mere :P

 

Godt valg, tror jeg! :super 

Støvler tror jeg mindst er en uge. Dobbelt suk :D

 

Jeg tror også vi bliver ret glade. Den er virkelig fin. Nu håber jeg han kan passe den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ellers lige sat en Reima i str 98 til salg herinde. Hvis alt andet fejler, saa er den i salgsforum :) 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde ESL til Noah sidste år. Den var vi rigtig glade for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte faktisk med Ej Sikke Lej til begge drenge :D Og de er super fine og virker meget lækre.

 

jeg har naturligvis ikke prøvet dem i frostgrader endnu, men jeg tror bestemt vi bliver rigtig glade for dem. 

 

Og så varmer det mit nærige hjerte, at jeg istedet for at bruge 749 kr på en enkelt flyverdragt, har brugt 400 kr og fået to :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine har tidligere haft ELS vinterjakker og de var super, så mon ikke også flyverdragtene er det? :) Min på 3 har fået LEGO i år, fundet på udsalg tilbage i januar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en nanok flyverdragt, mærket er vist ret nyt, men vi har været godt tilfreds med regntøj og overgangsjakken i mærket.

 

Jeg fik den til 75 % fordi det var sidste års model. 250 kr. I forretningen ved Bønnerup Strand. De har ofte gode tilbud der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter har lige fået stjålet sin flyverdragt og vinterstøvler til gymnastik i dag (de efterlod da hue + handsker samt min mands overtøj!) :prik

Så udover at være rasende og trøste en ulykkelig 3-årig, som ikke forstår "at nogen er kommet til at tage det", så skal jeg rimelig akut købe nyt! Er dog lykkelig over, at vi ikke har frostgrader nu. 

 

Vi havde en super god brugt molo, så overvejer at det skal være denne igen, men hvilke andre mærker er gode til slanke børn? 

 

Edit: flyverdragten+støvler  er fundet uden for hallen (!!!!!!!!!) og derfor er det ikke nødvendigt alligevel! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Maj85 said:

Min datter har lige fået stjålet sin flyverdragt og vinterstøvler til gymnastik i dag (de efterlod da hue + handsker samt min mands overtøj!) :prik

Så udover at være rasende og trøste en ulykkelig 3-årig, som ikke forstår "at nogen er kommet til at tage det", så skal jeg rimelig akut købe nyt! Er dog lykkelig over, at vi ikke har frostgrader nu. 

 

Vi havde en super god brugt molo, så overvejer at det skal være denne igen, men hvilke andre mærker er gode til slanke børn? 

 

Edit: flyverdragten+støvler  er fundet uden for hallen (!!!!!!!!!) og derfor er det ikke nødvendigt alligevel! :) 

 

Ej, hvor syret. Håber virkelig, at der er tale om en eller anden skør distræt misforståelse af en art. Godt I fik det igen :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27 minutes ago, snublefod said:

 

Ej, hvor syret. Håber virkelig, at der er tale om en eller anden skør distræt misforståelse af en art. Godt I fik det igen :kram 

 

 

Ja, vi fatter det heller ikke!!!! Men nu er vi bare lykkelige over at vi atter har flyverdragten + støvler i hus, og glæder mig til at fortælle det til hende i morgen tidlig (hun var utrolig ked af det!) 

 

men godt vi havde navn + telefonnummer i, så vi kunne blive kontaktet :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER