Guest

hvilken cykel skal jeg købe?

10 indlæg i dette emne

Min trofaste jernhest trænger til en udskiftning.

 

Jeg vil gerne have en 7 gears damecykel gerne med kurv. Men har ellers ikke de vilde krav.

 

Jeg er 163 cm høj så hvad har i/hvad kan i anbefale eller fraråde...

 

Og sidst men ikke mindst, er links til gode tilbud velkomne.

 

Jeg har selv fundet disse tre:

 

Coop 2499:

https://m-shopping.coop.dk/vare/damecykel-7-gear-mustang-dagmar-roed-populaer-hverdagscykel-med-20-aars-stelgaranti/5700383180645

 

 

Konkurspriser.dk 2499 

https://konkurspriser.dk/produkt/eco2retro-dame-cykel-sort/

 

Cykelexperten 2299

https://cykelexperten.dk/everton-nostalgic-steel-7g-dame-2015

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, frk_hrj said:

Jeg har i sommers købt en Ebsen. Den er super dejlig at cykle på :) Jeg er selv 163 cm høj og den passer rigtig godt til mig. Jeg er super glad for den :) 

 

https://billigcykel.dk/shop/ebsen-toulouse-7g-5725p.html

 

Tak for anbefalingen :kiss, den ser ihvertfald rigtig lækker ud, den ryger med i overvejelsespuljen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en dagmar den fra Coop, i en ældre model og den er noget så tung vi vejede den for sjov en dag, 22 kg. Det er meget ekstra. Kan se de skriver den er med let stel den du har linket til, så det er nok næppe 22 kg. 

Men er meget glad for den udover de ekstra kilo, cykler ikke så tit længere, men den har vidst rundet 8 år efterhånden :super  Jeg er også 1,63 og højden er super på den :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen så glad for min Kildemoes :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en Everton i evigheder (9 år her til dec og den bruges stort set hver dag) og jeg er rigtig glad for den.

Når jeg skal have en ny, vil jeg kigge efter en, der ikke er ligeså tung som den jeg har nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Fru.Mor said:

Jeg er simpelthen så glad for min Kildemoes :yay

Kildemoes og everton bliver lavet af de samme nu. Havde selv en Kildemoes som ung teenager og det var godt nok en mandagscykel. Men har hørt om mange der var glade for dem.

3 hours ago, Fru SP said:

Jeg har haft en Everton i evigheder (9 år her til dec og den bruges stort set hver dag) og jeg er rigtig glad for den.

Når jeg skal have en ny, vil jeg kigge efter en, der ikke er ligeså tung som den jeg har nu..

:super uh - jeg er fristet. Det virker jo som et godt tilbud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Katrinemus said:

Jeg har en dagmar den fra Coop, i en ældre model og den er noget så tung vi vejede den for sjov en dag, 22 kg. Det er meget ekstra. Kan se de skriver den er med let stel den du har linket til, så det er nok næppe 22 kg. 

Men er meget glad for den udover de ekstra kilo, cykler ikke så tit længere, men den har vidst rundet 8 år efterhånden :super  Jeg er også 1,63 og højden er super på den :) 

 

Jeg har også selv tidligere haft to Mustangcykler og husker dem også som tunge, men mon ikke de er fuldt med udviklingen og er blevet lettere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, LeneLN said:

Kildemoes og everton bliver lavet af de samme nu. Havde selv en Kildemoes som ung teenager og det var godt nok en mandagscykel. Men har hørt om mange der var glade for dem.

:super uh - jeg er fristet. Det virker jo som et godt tilbud.

Det er vist et super tilbud.  

Kan i øvrigt tilføje, at jeg kun har haft den til cykelsmed i forbindelse med punkteringer og alm vedligehold - ellers er der intet der er gået i stykker på den :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 hours ago, LeneLN said:

 

Jeg har også selv tidligere haft to Mustangcykler og husker dem også som tunge, men mon ikke de er fuldt med udviklingen og er blevet lettere.

Jo det tænker jeg bestemt og de skriver jo også i deres beskrivelse at den er let. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER