mille1981

Første legeaftale

10 indlæg i dette emne

Hvornår havde jeres børn den første legeaftale?

 

Noah snakker hele tiden om at Benjamin gerne må komme hjem og lege/smage hans mad/se hans hule. Så tænker at det måske er ved at være tid at invitere ham hjem en times tid eller to. Men er det for tidligt? Tænker mest om Benjamins mor synes jeg er skrup-skør hvis jeg spørger... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næh, det synes jeg ikke. Vitus er blevet glad for en dreng nede i Børnehaven, der hedder Felix og talte meget om, at han ville hjem og lege hos ham. Så her forleden lagde jeg en seddel i Felix kasse og præsenterede mig for forældrene og sagde at Felix var velkommen til at komme og lege en dag, hvis han havde lyst. De har så svaret og nu skal vi så finde en dag. Når nu Vitus begynder at vise interesse, så støtter jeg op om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna var på første lejeaftale uden os, da hun var 3 år og 3 mdr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cassandra begyndte på lege aftaler omkring hvor hun blev 4 år. Min søn var nogenlunde samme alder, men der var vi eller de andre forældre med.

Med Cassandra er vi ikke med, hun leger 2-3 timer af gangen, sidst jeg hentede hende med store nej råb fra hende og veninden så de kunne sagtens have leget længere. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37 minutes ago, Mistel said:

Næh, det synes jeg ikke. Vitus er blevet glad for en dreng nede i Børnehaven, der hedder Felix og talte meget om, at han ville hjem og lege hos ham. Så her forleden lagde jeg en seddel i Felix kasse og præsenterede mig for forældrene og sagde at Felix var velkommen til at komme og lege en dag, hvis han havde lyst. De har så svaret og nu skal vi så finde en dag. Når nu Vitus begynder at vise interesse, så støtter jeg op om det :)

 

34 minutes ago, Susanne said:

Anna var på første lejeaftale uden os, da hun var 3 år og 3 mdr :)

 

Så lyder det jo ikke helt tosset. Noah er 3 år og 1 måned og Benjamin er lige fyldt 3. 

 

Vi har fået en mappe med telefonnumre på de andre forældre, så tror jeg sender en SMS til hende i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

36 minutes ago, Mor-i-Bayern said:

Cassandra begyndte på lege aftaler omkring hvor hun blev 4 år. Min søn var nogenlunde samme alder, men der var vi eller de andre forældre med.

Med Cassandra er vi ikke med, hun leger 2-3 timer af gangen, sidst jeg hentede hende med store nej råb fra hende og veninden så de kunne sagtens have leget længere. 

 

Tror heller ikke Noah vil hjem hvis han besøger Benjamin - de har en trampolin i haven ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 hours ago, mille1981 said:

 

 

Så lyder det jo ikke helt tosset. Noah er 3 år og 1 måned og Benjamin er lige fyldt 3. 

 

Vi har fået en mappe med telefonnumre på de andre forældre, så tror jeg sender en SMS til hende i morgen :)

Vi har lige i går aftes aftalt, at vi mødes i dinos legeland kl 9 på lørdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores datter har ikke været ude til nogen lege aftale. Tror folk er lidt bange for det da hun har en slem allergi. Men hun har haft en pige med hjemme. Og det gik ikke godt. Efter halvanden time ville vores datter ikke mere. Og ville kun have fred og vi skulle have pigen frem til aftensmad. 

Og hun har ikke spurgt efter det siden. Vores datter er 4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde B på besøg to timer i lørdags, og det gik rigtig fint :loveshower Der var så hyggeligt at se dem lege sammen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, mille1981 said:

Vi havde B på besøg to timer i lørdags, og det gik rigtig fint :loveshower Der var så hyggeligt at se dem lege sammen. 

Godt at det gik godt :) 

Her har børnene også haft første legeaftale i 3 års alderen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER