Marianne1983

Udmalket mælk udsende

5 indlæg i dette emne

Hvordan ser jeres udmalkede mælk ud? Jeg ser kun et lille tynd lag øverst af den fede mælk og tænker om min mælk er for tynd. Og vil høre hvor stor en del af jeres der er fed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det varierer rigtig meget her. Altså om det er morgen eller aften, om det er højre eller venstre bryst, hvornår jeg sidst har ammet osv. 

Jeg vil bestemt ikke mene du kan vurdere udfra en udmalkning om din mælk er for tynd eller fed. 

Så vidt jeg ved betyder det ikke rigtigt noget hvis man friammer, da det så bare er et flow af mælk, og ikke tynd og fed mælk. Øh, ved ikke om det giver mening. 

Hvorfor tænker du at din mælk er for tynd? Er det pga dit barns trivsel? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan ikke vurdere mælken udfra udseende. Og du skal også tænke på at dit barn kan tømme dit bryst bedre end du kan ved at malke ud, så hvis det har behov vil det sagtens kunne få federe mælk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når det står i køleskabet, så deler det sig også, så fedtet søger øverst. Det danner et tyndt lag, som du beskriver, det er helt normalt. Sådan så mit også ud, da jeg malkede ud, hvis man ryster beholderen, så kommer det til at se helt normalt ud igen ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER