Posted October 6, 2016 Ser I det? Jeg er vild med det :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Ja men jeg er ikke rigtig fan af denne sæson ifht tidligere sæsoner. :blink Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Plejer at se det, men nu er Mathilde jo hos sin far hver 2. onsdag så det blir lidt tilfældigt om jeg får set det. Har endnu ikke set et helt afsnit af denne sæson men overvejer at snuppe dem på dr.dk :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Hvem hepper I på? Jeg håber sådan at Juliane eller Louise vinder :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Jeg ser det! Som regel torsdag eller fredag formiddag ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Ja men jeg er ikke rigtig fan af denne sæson ifht tidligere sæsoner. :blink Sådan har jeg det også. Det er på en måde lidt mere overfladisk? Og de er ikke sådan super dygtige. Men det er alligevel så hyggeligt. :) Den britiske bagedyst er i øvrigt så god! Meget bedre end den danske. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Sådan har jeg det også. Det er på en måde lidt mere overfladisk? Og de er ikke sådan super dygtige. Men det er alligevel så hyggeligt. :) Den britiske bagedyst er i øvrigt så god! Meget bedre end den danske. Hvor kan man se den henne? Åh, jeg savner at have TLC, så jeg kunne se Masterchef :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Ja men jeg er ikke rigtig fan af denne sæson ifht tidligere sæsoner. :blink Enig. De er ikke så dygtige i år. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Sådan har jeg det også. Det er på en måde lidt mere overfladisk? Og de er ikke sådan super dygtige. Men det er alligevel så hyggeligt. :) Den britiske bagedyst er i øvrigt så god! Meget bedre end den danske. Jamen jeg er enig i det overfladiske og manglende dygtighed og ja i år har bare ikke fanget mig :blink :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Hvor kan man se den henne? Åh, jeg savner at have TLC, så jeg kunne se Masterchef :D Altså det er jo den eneste grund til vi ikke har lille pakke hos yousee - Anders frygtede jeg ville blive helt deprimeret uden tlc og masterchef Australien fra januar-marts. Du skal være velkommen ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Masterchef Australien er det bedste program nogensinde! :glad Totalt feel good TV :D Man kan se den britiske bagedyst på DR, i hvert fald via YouSee arkiv. :) Jeg har også set det på Netflix, men ved ikke om det stadig ligger der. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Altså det er jo den eneste grund til vi ikke har lille pakke hos yousee - Anders frygtede jeg ville blive helt deprimeret uden tlc og masterchef Australien fra januar-marts. Du skal være velkommen ;) Gider du virkelig have mig logerende hver aften i tre måneder? :p Vores tv kan ikke tage tlc efter Boxer ændrede frekvensen <_< Jeg vil faktisk gå så langt som til at sige, at det er virkelig synd for mig! Masterchef Australien er fantastisk :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Masterchef Australien er det bedste program nogensinde! :glad Totalt feel good TV :D Man kan se den britiske bagedyst på DR, i hvert fald via YouSee arkiv. :) Jeg har også set det på Netflix, men ved ikke om det stadig ligger der. Det er nemlig totalt feel good. Jeg blev så glad, da Georgia vandt i år :D Yousee har vi ikke, men jeg må tjekke Netflix. Tak! :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Det er nemlig totalt feel good. Jeg blev så glad, da Georgia vandt i år :D Yousee har vi ikke, men jeg må tjekke Netflix. Tak! :) Jamen Georgia blev da kun nr 2 ;) det var da Billie der vandt og fik tilbudt job hos heston blumenthals fat duck i Melbourne de 6 'åndede den var der :kiss Haha du kan jo komme hver søndag når de alle genudsendes haha så det kun engang om ugen du skal komme :p hihi Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Jamen Georgia blev da kun nr 2 ;) det var da Billie der vandt og fik tilbudt job hos heston blumenthals fat duck i Melbourne de 6 'åndede den var der :kiss Haha du kan jo komme hver søndag når de alle genudsendes haha så det kun engang om ugen du skal komme :p hihi Nå ja! Jeg synes bare Georgia var så sød, altså. Men nu du siger det, kan jeg da godt huske det, og det var også en ret nervepirrende finale! Haha, pas på jeg ikke hænger dig op på det ;) Så kan jeg tage kage med :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 7, 2016 Nå ja! Jeg synes bare Georgia var så sød, altså. Men nu du siger det, kan jeg da godt huske det, og det var også en ret nervepirrende finale! Haha, pas på jeg ikke hænger dig op på det ;) Så kan jeg tage kage med :p Haha du er sød :kiss Share this post Link to post Share on other sites