FruOvervejelse

Vinterudstyrs-tråden

156 indlæg i dette emne

4 hours ago, Fru SP said:

Tak :kiss Disana har jeg kigget på, men de koster :blink

må kigge på MP.  Hvor kan man købe dem på lagersalg? 

I Jylland ;) De har lige haft. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Just now, louisevibe said:

I Jylland ;) De har lige haft. 

Argh pis! ;) 

nå, jeg må kigge rundt omkring.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 2/11/2016 at 8:46 PM, Fru SP said:

Måske ikke helt vintertøjs relateret. 

Men jer med piger (eller drenge), der hader bukser og kun vil have kjoler og strømpebukser på.. 

Hvor køber I varme (uld) strømpebukser? De alm er altså for kolde nu og jeg kan ikke rigtig finde nogle, der ikke koster en halv bondegård og spidsen af en jetjager :rolleyes 

Og jeg kan ikke tvinge hende i bukser! 

Anna nægter også bukser :rolleyes

Jeg tror jeg køber Melton uld/bomuld - hun har flere par i bomuld og de sidder så fint på hende og forbliver bløde. Nogen af webbutikkerne har ind imellem 20% på alt Melton :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26 minutes ago, Susanne said:

Anna nægter også bukser :rolleyes

Jeg tror jeg køber Melton uld/bomuld - hun har flere par i bomuld og de sidder så fint på hende og forbliver bløde. Nogen af webbutikkerne har ind imellem 20% på alt Melton :)

Dem må jeg også lige kigge på :super Mit problem er at hun jo tit slår hul på dem og derfor gider jeg ikke betale helt vildt meget for dem <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke handsker har jeres 2årige ? til når de leger med flyverdragt på...

Har købt et par i ønskebørn str 2-4 år sorte med tommelfinger...der er lidt elastik i og så med lynlås i siden...Men synes ikke rigtig de sidder ordentligt på Tobias...om det er str eller typen der gør det er jeg i tvivl om...

Har derudover luffer i uld fra Joha til lur...og når han sidder i klapvogn har han et par andre billige fra Føtex som passer perfekt os med tommelfinger..og de er godt stramme og falder ikke så let af...de egner sig bare ikke til vild leg eller regn og sne sys jeg...

:chin:

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, girly1988 said:

Hvilke handsker har jeres 2årige ? til når de leger med flyverdragt på...

Har købt et par i ønskebørn str 2-4 år sorte med tommelfinger...der er lidt elastik i og så med lynlås i siden...Men synes ikke rigtig de sidder ordentligt på Tobias...om det er str eller typen der gør det er jeg i tvivl om...

Har derudover luffer i uld fra Joha til lur...og når han sidder i klapvogn har han et par andre billige fra Føtex som passer perfekt os med tommelfinger..og de er godt stramme og falder ikke så let af...de egner sig bare ikke til vild leg eller regn og sne sys jeg...

:chin:

 

Jeg har købt nogle softshell fra Racoon til Noah. De virker rigtig gode - de er dog lidt store i størrelsen, han har str 2-4 år (han er tre), og de er til den store stige. Men er sikker på de er gode til næste år! Ikke så klodsede og stive som de klassiske ski-handsker men stadig vandtætte så fingrene ikke bliver kolde. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER