tsecret

Hjælp til date night

4 indlæg i dette emne

Min mand og jeg er blevet enige om at indføre en månedlig date night hvor vi skiftes til at stå for det. Den første kommer på lørdag, og det er mig der skal stå for den. 

 

Men jeg mangler idéer til hvad jeg kan gøre for at det bliver specielt nok? Vi kan ikke få børnene passet, så det er med en baby på næsten 3 måneder og en dreng på næsten 3 år. 

 

Jeg tænker selv at planlægge en picnic i skoven hele familien om dagen, og så noget ekstra lækkert at spise efter putning lørdag. Men hvad mere? Er lidt vin og et nyt brætspil nok? Musik og levende lys... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er det mest ideforladte ever - men for hvad det nu er værd, så lyder det som en dag og aften, som jeg selv ville blive rigtig glad for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er det mest ideforladte ever - men for hvad det nu er værd, så lyder det som en dag og aften, som jeg selv ville blive rigtig glad for :)

:ditto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke date night herhjemme for jeg går tidligt i seng for tiden Haha...

Men min veninde og hendes mand har bøf og rødvin hver lørdag når ungerne sover...der næst hygger de med snoller og film eller spil :-) de nyder det i fulde drag da de altid arbejder på skift osv så de har ikke meget tid sammen alene :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER