Babymoon

Hvad sker der lige i min krop?????

22 indlæg i dette emne

Jeg fik en MA for lidt over tre uger siden. Blødte indtil i fredags så næsten tre uger.


Har så haft mens smerter siden i torsdags hvilket så er 6 dag i dag men der kommer ikke en dyt. 


Ved godt cyklus kan rykke sig efter men hvorfor dælen bliver de smerter ved at være der uden der så kommer noget? 


Nogen som har prøvet det? 


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

 

Jeg fik en MA for lidt over tre uger siden. Blødte indtil i fredags så næsten tre uger.

Har så haft mens smerter siden i torsdags hvilket så er 6 dag i dag men der kommer ikke en dyt. 

Ved godt cyklus kan rykke sig efter men hvorfor dælen bliver de smerter ved at være der uden der så kommer noget? 

Nogen som har prøvet det? 

 

Er du blevet scannet efterfølgende for at se om alt er kommet ud som det skulle? Jeg ville blive lidt bekymret, måske give lægen et kald og høre? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja er blevet chekket to gange og alt er ude og fint. De sagde der kunne gå to-tre uger før mens kom MEN så skulle jeg da ikke ha menssmerter.

Ved normal mens har jeg det den dag jeg får det og i nogle tilfælde dagen før men aldrig 5 dage. Forstår det ikke 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ægløsningssmerter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ægløsningssmerter?

Nej det er det ikke. De plejer være meget kraftigere og varer "kun" to max tre dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjede med menstruationsagtige smerter noget tid efter min MA (fik dog kirurgisk abort). Alt så også fint ud ellers - ingen rester tilbage eller noget. Fik at vide det var muskelsmerter/myoser i bækkenbunden og at det er meget normalt at man ubevidst spænder op i bækkenbunden efter sådan en oplevelse. Din læge vil ved en gynækologisk undersøgelse kunne mærke, om det er muskulaturen i bækkenbunden eller selve livmoderen du er øm i. Og du kan nok Google dig frem til nogle udstræknings-øvelser. Alt hvad der minder om knibeøvelser er no-go så længe det gør ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjede med menstruationsagtige smerter noget tid efter min MA (fik dog kirurgisk abort). Alt så også fint ud ellers - ingen rester tilbage eller noget. Fik at vide det var muskelsmerter/myoser i bækkenbunden og at det er meget normalt at man ubevidst spænder op i bækkenbunden efter sådan en oplevelse. Din læge vil ved en gynækologisk undersøgelse kunne mærke, om det er muskulaturen i bækkenbunden eller selve livmoderen du er øm i. Og du kan nok Google dig frem til nogle udstræknings-øvelser. Alt hvad der minder om knibeøvelser er no-go så længe det gør ondt.

Ja det er da helt klart en mulighed. Tak for det. Det må jeg da lige få chekket :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller livmoderen som trækker sig sammen efter graviditeten..?

Min krop har vert helt ude af balance efter både MA og SA,tror måske den trænger tid til at "fordøje" det hele..

Måske det er det din krop gør nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja du har nok ret. Syntes bare det er mega frustrerende at have de smerter og så der ingenting kommer. 

Begyndte at bløde en smule efter sex i går men det stoppede lige så hurtigt igen og ingenting i dag...... hmm

 

Gik der lang tid før du fik din mens efter din MA?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang gik det 35 dage, anden gang 47 dage, de andre har jeg ikke notert i min app.. :) Nu håber jeg denne gang bliver annerledes, det hadde vært dejlig om kroppen kunne komme i orden. :) Skanning imorgen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fått en kirurgisk abort eller tabletter, vi har alltid ventet til kroppen har fundet ud af det på egenhånd. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fått en kirurgisk abort eller tabletter, vi har alltid ventet til kroppen har fundet ud af det på egenhånd. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om du har prøvet det en del gange? Puha det er jeg ked af at høre. Er det scanning for at chekke alt er ude?

Må jeg spørge hvor gammel du er? Er du blevet undersøgt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om du har prøvet det en del gange? Puha det er jeg ked af at høre. Er det scanning for at chekke alt er ude?

Må jeg spørge hvor gammel du er? Er du blevet undersøgt

Det har blevet en del gange ja, jeg er 35 og jeg er undersøgt ja, jeg har pcos.. :)

Det er en vandskanning, bonusen er at vi får sjekket at alt er ude... Kroppen føles helt mærkelig, så jeg er spændt!!

Jeg håber du slipper for mange runder, jeg kender jo ikke din historie, men håber det var en engangs hændelse for dig! Håber kroppen din finder sig selv inden for kort tid! :bd :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har blevet en del gange ja, jeg er 35 og jeg er undersøgt ja, jeg har pcos.. :)

Det er en vandskanning, bonusen er at vi får sjekket at alt er ude... Kroppen føles helt mærkelig, så jeg er spændt!!

Jeg håber du slipper for mange runder, jeg kender jo ikke din historie, men håber det var en engangs hændelse for dig! Håber kroppen din finder sig selv inden for kort tid! :bd :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå du er :-) Håber det går godt.

Jeg har heldigvis ikke prøvet det før nu. Har to børn i forvejen hvor alt har været normalt og er gået godt. 

Er dog lidt ældre nu med yngre kæreste som ikke har børn hi hi :-)

Men ja håber osse det var en engangshændelse. 

Ser ud til at min mens er startet nu....... yay :-) (tænk man siger det om mens) men så kan vi starte på en frisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå du er :-) Håber det går godt.

Jeg har heldigvis ikke prøvet det før nu. Har to børn i forvejen hvor alt har været normalt og er gået godt. 

Er dog lidt ældre nu med yngre kæreste som ikke har børn hi hi :-)

Men ja håber osse det var en engangshændelse. 

Ser ud til at min mens er startet nu....... yay :-) (tænk man siger det om mens) men så kan vi starte på en frisk

 

Ja tænk at man faktisk hepper på mens! :lol 

Lykke til, fantastisk at det har gået så hurtig! :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak og i lige måde :-)

Håber scanningen gik godt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak og i lige måde :-)

Håber scanningen gik godt :-)

Tak det gjorde den heldigvis! :)

Alt er som det skal! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt :-) Har du børn i forvejen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt :-) Har du børn i forvejen?

Nej, men håber vi lykkes nu i næste forsøg, nu skal vi få lidt hjælp.. En pergotime kur i første omgang. Så ser vi hvordan det går. Vi er jo heller ikke unge længere.. :P Så 2017 må gerne blive vores år! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, men håber vi lykkes nu i næste forsøg, nu skal vi få lidt hjælp.. En pergotime kur i første omgang. Så ser vi hvordan det går. Vi er jo heller ikke unge længere.. :P Så 2017 må gerne blive vores år! :biglove

Det håber jeg også for jer :-) Har du egentlig prøvet zoneterapi i forhold til din PCO? Det skulle virke rigtig godt  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER