Forunderligt

Dagligvareshopping online

34 indlæg i dette emne

Har de også en del vegansk? Vi er jo ude i både mælke og æggefri diæt :(

De har i hvert fald noget. Blandt andet Garden Gourmets produkter såsom falaffel og burger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syns umiddelbart netbutikkerne alle ser ud til at handle en del coop varer/mærker :chin:

Hvilke?

Änglamark, Cirkelkaffe og Irma er f.eks udelukkende Coop-mærker :)

Og så er Thise storleverandør på økologi og de har for nyligt startet samarbejde med Søris (økologisk grønt og fjerkræ) og Meyer's.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvilke?

Änglamark, Cirkelkaffe og Irma er f.eks udelukkende Coop-mærker :)

Og så er Thise storleverandør på økologi og de har for nyligt startet samarbejde med Søris (økologisk grønt og fjerkræ) og Meyer's.

Ser bare de samme varer/mærker som i kvickly. Og jeg handler ellers mest i Føtex og Lidl :) Findus bl.a

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser bare de samme varer/mærker som i kvickly. Og jeg handler ellers mest i Føtex og Lidl :) Findus bl.a

Coop og Dansk Supermarked har helt sikkert mange af de samme leverandører :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig fungerer altså bare! Jeg har ikke oplevet den slags emballage-spild, som du snakker om. Det ville jeg altså også være træt af!

:ditto

Og man kan sagtens få en masse til Nettos priser..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også glade for Nemlig. Har enkelte gange fået en dårlig vare, men deres  kundeservice refunderer prisen uden nogen former for brok. Det fungerer bare!

 

Det er fragtmænd der kommer med varerne. De leverer generelt meget præcist. Sidst kom han ½ time før tid uden at ringe, men jeg var hjemme, så det var ok. Ved ikke hvad han havde gjort hvis jeg ikke havde været hjemme dog...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de også en del vegansk? Vi er jo ude i både mælke og æggefri diæt :(

Altså vi spiser jo en del vegansk, men tænker du færdigvarer? Altså men ja, bønner mv kan du sagtens få. De har desuden forslag til vegetarisk madplan :)

Vi får jo den veganske måltidskasse fra årstiderne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi spiser jo en del vegansk, men tænker du færdigvarer? Altså men ja, bønner mv kan du sagtens få. De har desuden forslag til vegetarisk madplan :)

Vi får jo den veganske måltidskasse fra årstiderne :)

Nej, jeg kan ikke undvære mit kød :oops men mere fri, oatly, alpro osv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER