Posted October 3, 2016 Hej tøser. Er der nogen af jer der ligger inde med en helt fantastisk opskrift på chili con carne? Det skal gerne være en der skal simre i flere timer, og så skal den laves på f.eks. okseklump.. :lovebk Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 3, 2016 Den er godt nok med oksehak, meen mon ikke smagen er god når man bytter ud? Anyway - Emily salomons opskrift er FANTASTISK :D http://emilysalomon.dk/2010/10/31/chilin-con-carne/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 4, 2016 Den her :) http://www.chiliconcarne.dk/chili-con-carne-de-vilde/ Men jeg plejer så at bruge "rigtig kød" og ikke hak. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Til en anden gang så er Jamie Olivers opskrift på Chilli Con carne fantastisk!!! Den laver vi altid her hjemme :-) hvordan ble resultatet? Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Til en anden gang så er Jamie Olivers opskrift på Chilli Con carne fantastisk!!! Den laver vi altid her hjemme :-) hvordan ble resultatet? Det var mega godt! :super Ikke så stærkt som jeg godt kan lide det, men det skal jo også være til at spise for mand og barn ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 kan man bruge alle former for oksekød? har nemlig nogle ukorente stykker i fryseren vi aldrig får brugt :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 7, 2016 Jeg ved det faktisk ikke, men jeg tror det. Vi spurgte slagteren. Det her var okseklump :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 7, 2016 Super! Tror det skal prøves en dag i næste uge :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 7, 2016 kan man bruge alle former for oksekød? har nemlig nogle ukorente stykker i fryseren vi aldrig får brugt :)Det kan man :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 7, 2016 Det kan man :) Perfekt! Så skal jeg sq ha lavet chili til fryseren i næste uge! Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 20, 2016 Kan anbefale at komme tre spiseskefulde tørrede edderkopper i en stor grydefuld det giver en fantastisk bismag der er svær at beskrive. Share this post Link to post Share on other sites