My love

Hvordan fjerner vi lugten

11 indlæg i dette emne

Vi har fået en gyngestol fra min mor. Den skal lige males lidt og så skal den nok blive fin.

Men min mor har hunde (rottweilere), og den der lugt af hund sidder desværre i betrækket. Den er ikke sådan lige at ombetrække, så jeg tænker betrækket skal sidde men det måske skal behandles.

Det er støvsuget og dampet, men hvad pokker kan jeg mere gøre.

Det skal siges den skal bruges på lillebrors værelse når han skal have mad for at skabe ro omkring måltiderne. Men jeg tænker måske kun den skal bruges til han er et år, altså i. 8. Mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rodalon? (stave)

Jeg ved ikke om det vil ødelægge den. Det er gammelt betræk/stof. Og hvordan vil jeh skulle vaske den med det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du få betrækket af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart tænker jeg at den må stå og lufte udenfor, og hvis det ikke hjælper så ombetrækning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du få betrækket af?

Nej betrækkes kan ikke tages af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart tænker jeg at den må stå og lufte udenfor, og hvis det ikke hjælper så ombetrækning?

Jeg tror ikke det vil tage lugten helt. Og slæd indrømme at vi ikke vil betale for at få den ombetrukket når den kun skal bruges så kort tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke det vil tage lugten helt. Og slæd indrømme at vi ikke vil betale for at få den ombetrukket når den kun skal bruges så kort tid.

Måske kan du bare tage et stykke stof henover? Prøv i første omgang bare med et lagen eller pudebetræk og se om det hjælper. Hvis det gør, så måske et tæppe eller noget, som er lidt kønnere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kan du bare tage et stykke stof henover? Prøv i første omgang bare med et lagen eller pudebetræk og se om det hjælper. Hvis det gør, så måske et tæppe eller noget, som er lidt kønnere?

Ja det kune være en mulighed. Det skader jo ikke.

Jeg har dog lige vasket den godt i Rodalon. Som i gennemvædet. Og bagefter gjort det med vand. Min søster nævnte noget der hed SOS hvis det her ikke hjælper. Men mon ikke det tager lidt af lugten og så kan et tæppe tage det sidste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kune være en mulighed. Det skader jo ikke.

Jeg har dog lige vasket den godt i Rodalon. Som i gennemvædet. Og bagefter gjort det med vand. Min søster nævnte noget der hed SOS hvis det her ikke hjælper. Men mon ikke det tager lidt af lugten og så kan et tæppe tage det sidste.

Ja den nævnte mim mand os, men ville ikke skrive den til dig da jeg ikke ville kunne sige noget om den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den nævnte mim mand os, men ville ikke skrive den til dig da jeg ikke ville kunne sige noget om den :)

Jeh kender den heller ikke. Men tænker ikke lugten kan blive værre. Så nu prøver vi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER