TroldeMor

Er jeg den eneste der er ved at være en smule utålmodig??

34 indlæg i dette emne

Jeg håber og beder hvert minut til, at der sker et eller andet, men indtil videre er det blevet ved håbet ;) ;)

Men fik overstået sidste JM besøg i dag og render rundt med en tøs på 3500 gram :o Så nu må hun godt snart finde udgangen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

krydser fingre for at der snart sker noget hos jer. Jeg er godt nok glad for at jeg ikke skulle vente 3 uger til. Synes jeg havde ventet nok tid. Og det er da fantastisk at ligge med vores lille prinsesse i armene. Glæden ved at se hende og holde hende er da helt klart større end smerterne efter kejsersnit og operation. Selvom smerterne godt kan mærkes efter de har slukket for maskinen der regelmæssigt gav mig morfin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var os til JM i dag 38+3

Og hans hoved ligger stadig ikke fast endnu, Det irriterer mig lidt <_<

Men hun skønnet ham til 3400g ca. så synes godt snart han kan komme ud.

Så fik jeg en ny tid til JM den 20 April, hvor hun vil foretage en hindeløsning, hvis jeg ikke føder inde..

Har jo termin den 17 April..

Nogen der ved noget om hindeløsning, om det hjælper fødselen igang inde for kort tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var os til JM i dag 38+3

Og hans hoved ligger stadig ikke fast endnu, Det irriterer mig lidt <_<

Men hun skønnet ham til 3400g ca. så synes godt snart han kan komme ud.

Så fik jeg en ny tid til JM den 20 April, hvor hun vil foretage en hindeløsning, hvis jeg ikke føder inde..

Har jo termin den 17 April..

Nogen der ved noget om hindeløsning, om det hjælper fødselen igang inde for kort tid?

Jeg prøvede det i 39+2.. hun kunne ikke komme så godt til, som hun gerne ville. så det blev kun delvist.

og det hjalp ikke en dyt.

er 40+3 idag... og han har flyttet sig op lidt op fra bækkenet, så en hindeløsning var desværre helt umuligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre :(

Hvad vil de så gøre?

Håber snart der sker noget hos dig

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre :(

Hvad vil de så gøre?

Håber snart der sker noget hos dig

:bd :bd :bd

De vil ikke gøre noget, desværre.

hvis ik jeg har født inden d. 12, så har jeg en tid ved jm

hvor der skal snakkes om igangsættelse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjjj, så er 6. baby konmmet til verden, hvor jeg kender forældrene enten som venner, familie eller facebook - NU vil jeg altså også.. :balloon

Den sidste baby kom i går morges, min mands fætter og hans kone.. Min svigermor synes lige hun var rigtig morsom, at sende en sms i dag hvor der stod "Ha, Ha du kom bare ikke først" :prik :prik :prik Hun skal dælme være glad for hun er langt væk fra mig lige pt, for jeg ved jo godt det var for sjov, men lige nu kan jeg intet sjovt se i det :help

Jeg er møg hamrende træt af sms og facebook.. Tror bare jeg graver mig ned...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv en træls sms! Der havde hun da vist ikke lige tænkt sig om..

Vi har også et vennepar som lige har fået deres første barn kl 9.30 i morges. Hun havde termin d. 3. og jeg i morgen, d. 8. så vi har joket lidt om at vi da skulle mødes på fødegangen, men nej, sådan blev det ikke. Jeg har on-off siden tirsdag haft lidt menstruations-agtige smerter og ondt i ryggen så jeg synes jo godt snart at han må komme lidt igang.. :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv en træls sms! Der havde hun da vist ikke lige tænkt sig om..

Vi har også et vennepar som lige har fået deres første barn kl 9.30 i morges. Hun havde termin d. 3. og jeg i morgen, d. 8. så vi har joket lidt om at vi da skulle mødes på fødegangen, men nej, sådan blev det ikke. Jeg har on-off siden tirsdag haft lidt menstruations-agtige smerter og ondt i ryggen så jeg synes jo godt snart at han må komme lidt igang.. :sm

Det er frygteligt at skrive det her, men jeg synes bare det aller værste er når folk bliver forældre om ørene om os :loveshower det er jo rigtig dejligt for dem, men det gør det virkelig svært for mig..Hvorfor skal man dog også kende SÅ mange der har termin lige nu, er folk ikke klar over det var pisse varmt i juli da børnene blev lavet :lolhit :lolhit

Jeg tror nu godt svigermor fattede mit budskab, der blev bidt godt af hende i den sms jeg sendte tilbage :unsure :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER