TroldeMor

Er jeg den eneste der er ved at være en smule utålmodig??

34 indlæg i dette emne

Åhhhh.... hvor må han bare gerne snart melde sin ankomst....

Jeg føler mig stor som et hus, og det værker sådan i bækkenet.... Nætterne er et kapitel for sig, med ondt i lænd og bækken, og krampe i lårene hver gang jeg vender mig i sengen. :blink

Er også ved at blive halvt vandmand efterhånden :P

Går bare og venter utålmodigt på veerne... For nu er jeg altså klaaaar!! :D

Og glæder mig bare som en sindsyg til at møde vores lille søn, og blive mor, og en rigtig familie! :wub :loveshower

Jeg er bestemt også begyndt at mærke et stigende pres fra mine omgivelser... Jeg får unormalt mange sms'er for tiden, og når jeg ringer til nogen, kan man høre forventningen i deres stemmer... De bliver jo nærmest skuffede når man forklarer at man bare ringer for at snakke :lolhit

Hvordan har i andre det... Er i også ved at være utålmodige?

Jeg ved godt at med termin 31. Marts er jeg jo lidt foran... Men alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Svarer dig lige, selvom jeg ikke hører til her :)

Kan SAGTENS forstå dig, og jeg tror de fleste har det som du, når de er kommet så langt hen. Jeg nåede ikke at komme så langt, og jeg var allerede utålmodig længe inden ;)

Til gengæld holdt jeg næsten op med at tale i tlf et stykke tid inden, fordi vi havde været indlagt så meget. Folk fik det først at vide, da Isabella VAR kommet til verden- faktisk først sent om aftenen.

Håber snart junior kommer ud til jer- det er forventningens glæde, for det er det største i verden at blive mor :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare SÅ klar til den her fødsel..

Tålmodighed er der intet tilbage af... går bare og venter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også her...

:blush

Jeg er godt nok også KLAR og venter og venter og venter...

Synes ikke rigtig jeg kan koncentrerer mig om ret meget andet og er egentlig også en sur, træt kone lige nu.. Jeg vil bare SÅ gerne have hende ud og få mit gamle liv og min gamle krop tilbage igen.. Jeg minder lidt om et hus føler jeg og ligner en spærreballon :blink :blink :blink

Nætterne kan også godt være stride her, så er egentlig glad for min beslutning om, at gå på barsel nu, for jeg bliver nødt til at sove en time eller to på sofaen i løbet ad dagen :zzz

I skal lige have et billede :loveshower 37. uge og en KLAR mor...

post-86-066713100 1300640020_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvad troldemutti, jeg syntes også det er på tide for vil gerne se din søn :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glemte at skrive, at jeg også er begyndt at få sms og ikke mindst på min facebook :) Så snart jeg logger på er der som oftest en der spørger på min chat.. Tror jeg går Offline til jeg har født :P :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glemte at skrive, at jeg også er begyndt at få sms og ikke mindst på min facebook :) Så snart jeg logger på er der som oftest en der spørger på min chat.. Tror jeg går Offline til jeg har født :P :P

Den vogn hopper jeg snart med på...

Den anden dag da jeg loggede på ved aftens tid (havde ikke været på hele dagen), så var der en der skrev: "nå, der var du.. ja, jeg holder jo øje med hvornår du logger på. sker der snart noget?"

og ja, kender i øvrigt også det med at når man ringer til folk, så blir de så skuffede når man bare vil snakke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det ikke bare mig :P

Selv om jeg selvfølgelig ikke synes det er fedt for jer.... Så er det nu alligevel rart at vide, at man ikke er den eneste derude med de tanker :loveshower

Og ja, den med facebook kender jeg også... Og jeg er faktisk begyndt at sige til folk, at så længe det er mig der ringer, så er der ikke sket noget...

For når jeg har født, er det jo Kristian der skal ringe rundt.... Det har hjulpet lidt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvad troldemutti, jeg syntes også det er på tide for vil gerne se din søn :loveshower :loveshower

Ihhh altså!

:loveshower :kram2 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det ikke bare mig :P

Selv om jeg selvfølgelig ikke synes det er fedt for jer.... Så er det nu alligevel rart at vide, at man ikke er den eneste derude med de tanker :loveshower

Og ja, den med facebook kender jeg også... Og jeg er faktisk begyndt at sige til folk, at så længe det er mig der ringer, så er der ikke sket noget...

For når jeg har født, er det jo Kristian der skal ringe rundt.... Det har hjulpet lidt :P

Jeg ringede da selv.. ligeledes gjorde min søster også..

Dog vidste godt min søster var i fødsel fordi hendes kæreste havde dummet sig.. :) Havde sms'et hende og spurgt om jeg skulle købe noget med til hende fra ellos, hvortil kæresten troede han lige kunne sms tilbage så jeg ikke vidste hun var igang med at føde... han anede bare ikke hvad ellos var og skrev tilbage.. "nej tak jeg har spist" så jeg tænkte nok det var noget i gærde der :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tøser! Ja det er helt rart at høre at jeg ikke er den ensete der ikke gider vente mere....er en sur kælling fortiden....har ondt og er godt træt af at vente <_<

og gider ikke ringe til folk, da jeg bare er sur og ikke gider sige det samme, nej der er ikke sket en skid!!! Så må de tro hvad de vil....og ja fjæsen...den gider jeg heller ikke...som I jo selv beskriver.... :prik fuck er bare træt af det hele...eneste tidspunkt hvor jeg ikke har ondt er i svømmehallen, lidt vægtløs :13: men der kan jeg jo ikke være hele tiden, men man bliver altså heller ikke i godt humør af konstante smerter og søvn mangel. :zzz Stakkels mine omgivelser...håber de bære over med mig :blush :gal

Stort suk :blink!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tøser! Ja det er helt rart at høre at jeg ikke er den ensete der ikke gider vente mere....er en sur kælling fortiden....har ondt og er godt træt af at vente <_<

og gider ikke ringe til folk, da jeg bare er sur og ikke gider sige det samme, nej der er ikke sket en skid!!! Så må de tro hvad de vil....og ja fjæsen...den gider jeg heller ikke...som I jo selv beskriver.... :prik fuck er bare træt af det hele...eneste tidspunkt hvor jeg ikke har ondt er i svømmehallen, lidt vægtløs :13: men der kan jeg jo ikke være hele tiden, men man bliver altså heller ikke i godt humør af konstante smerter og søvn mangel. :zzz Stakkels mine omgivelser...håber de bære over med mig :blush :gal

Stort suk :blink!!

Hehe... jeg bliver også totalt tøsefornærmet når det er det eneste folk gider snakke med mig om... Jeg ved da ikke noget om hvornår jeg føder på forhånd! :D

"Skal du ikke snart føde?" ....... "Ja det aner jeg da virkelig ikke!!" :P

Sandie: Hehe, ja jeg kunne sikkert også selv ringe... selv om jeg nok ville være lidt for emotionel ;) Men glæder mig sådan til at høre Kristian ringe rundt... Og det ved jeg at han også gør :) Så det nænner jeg ikke at tage fra ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skiftes til, at ringe da jeg havde født :) Jeg ringede til mine forældre og min familie og manden ringede til sin :loveshower Men da jeg skulle ringe til mine forældre var jeg virkelig ved at vræle :rolleyes Det var min far der tog telefonen, da de var ude og handle og jeg kunne høre han råbte det til min mor og har efterfølgende fået afvide min mor begyndte at hyle inde i butikken..... ejjjjjj, altså :wub :wub Så jeg tror faktisk jeg overlader det til manden denne gang..

Men mine forældre vil jo automatisk vide det, når vi ringer for Mille skal passes nede hos dem når "showet" starter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altid godt og vide man ikke er den eneste som er ved at være utålmodig :D

Synes helt klart det med at vente på han kommer, er blevet værre efter jeg er gået på barsel.

Det er ligesom tiden bare gåååår laaangsommere for dag til dag.

Han må godt snart til at komme ud, så man kan se ham og bare holde ham i sine arme.

Synes der er lidt lang tid til den 17. april :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan efterhånden slet ikke koncentrere mig om noget som helst.... Og bruger faktisk ret meget tid på bare at sidde i sofaen og surfe lidt rundt på nettet, høre musik, og bare kigge ud i luften....

Jeg kan ikke holde fokus på hverken film, serier eller bøger længere.....

Jeg er simpelthen bare så klar til ham!!! :loveshower

Og det sjove er at Kristian har det på samme måde siger han.... Han er helt lost ude på arbejdet, og fjumrer rundt.... Og han har glemt sin madkasse derude 2 gange i den sidste uge, det er ellers aldrig sket før :D

Søde lille skat..... Kom nu ud til os! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det godt, har ikke rigtig overskud til at lave noget, end at sidde og se tv, være lidt på nettet osv..

Synes ikke jeg har så meget overskud, er meget træt.

Men får da sparket mig selv igang med at lave noget :)

Du er så heldig, din lille dreng kan komme når som helst :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er så træt af det.. jeg vil bare føde og det skal være nu :D

Ej, jeg orker bare ikke mere.

og det værste er at jeg har en veninde, der fødte i lørdags (hun var sat til i dag).

jeg har så været ude og se ham i dag.. og det er bare så unfair at jeg ikke også kan holde min lille

dreng i armene endnu.

i dag har jeg det sådan her :gal og er overbevist om at han lader vente på sig. går sikkert de 2 uger over tiden og skal sættes i gang. smukt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjjj jeg er også utålmodig :rolleyes Jeg laver ikke ret meget andet end bare at afvente et signal på at lillesøster snart vil ud..

Nætterne er noget nær et helvede snart og jeg vågner hver eneste gang jeg skal vende mig + de 3-4 toiletbesøg og så når jeg har været oppe, kan jeg som ofte ikke falde i søvn igen :angry :angry

Jeg glæder mig SÅ helt enormt til at få min gamle krop igen og komme igang med motion igen.. Og jeg er møg hamrende træt af ventetøj <_< Vil bare have mit gamle tøj på igen...

Så jeg er godt nok også utålmodig...

Men kender jo en igangsættelsesdag, så om 14 dage ved jeg hun er født :wub :wub Men der er dælme alligevel pludselig længe til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte lige at tilføje at jeg har to veninder der lige har født inden for de sidste 14 dage og det er jo bare fantastisk for dem, men jeg vil også :badgirl :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det med hindeløsningen hos JM i dag Sookie ?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte lige at tilføje at jeg har to veninder der lige har født inden for de sidste 14 dage og det er jo bare fantastisk for dem, men jeg vil også :badgirl :badgirl

Ja, jeg mener selvfølgelig også at det er fantastisk for min veninde.. men ja, det er det der "jeg vil os" :)

Hvordan gik det med hindeløsningen hos JM i dag Sookie ?? :)

Årh jamen hun kunne ikke rykke så meget i livmoderen, som hun gerne ville.. så det blev kun til det halve af hvad hun kunne ha gjort.

Men hun sagde at jeg er 1cm åben, har en blød livmoder og afkortet livmoderhals.. så min krop er klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg mener selvfølgelig også at det er fantastisk for min veninde.. men ja, det er det der "jeg vil os" :)

Årh jamen hun kunne ikke rykke så meget i livmoderen, som hun gerne ville.. så det blev kun til det halve af hvad hun kunne ha gjort.

Men hun sagde at jeg er 1cm åben, har en blød livmoder og afkortet livmoderhals.. så min krop er klar.

Så må der da godt snart ske noget ... :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok også bare ved at være helt vildt utålmodig! -hvilket jeg jo egentlig ikke burde være endnu, har først termin d. 8. april, men min den første fødte jeg dagen før termin, så jeg synes jo nok at lillebror bør komme endnu før. Men er det ikke også bare sådan at når man når til uge 37 hvor det jo er "legalt" at føde, så forventer man også bare at det sker med det samme? Sådan havde jeg det i hvertfald....

Jeg glæder mig også bare voldsomt til at kunne fungere normalt igen uden at skulle have smerter konstant. Og til at kunne være den mor for min store dreng som jeg gerne vil være igen.

Iha... Kom nu bare lillebror!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor er det fedt at jeg ikke er den eneste der syntes det er på tide at der sker noget. følelsen af at kunne komme videre at planlæggge weekender... jeg har først termin den 17. april, men jm og efterfølgende scanninger har hele tiden sagt at man forventede at jeg burde ha termin den 3. april, hvilket har gjort vi ikke rigtig ved hvad vi har haft at regne med... for der er lang tid til den 17. men det har jo været den 3. så jeg er ved at være træt af at vente. familien bor ret langt væk og jeg tør derfor ikke tage derned. derudover kender jeg alt for godt det med nætterne de er lange meget lange og går som reglt med at vende og dreje mig. dagene går med at sove lidt til middag og ellers ingenting før middagstid hvor vores søn bliver hentet... så kan jeg da lege med ham... han er dog meget til fange og flyveturer og det er ikke lige det jeg kan i timer af gangen... oj hvor jeg glæder mig til igen at lege med ham på hans præmisser og ikke sku sige nej mor skal lige sidde 5 min inden vi kan lege mer fange.... Har fået bækkenløsning så det gør ondt at løbe..

Og så bare glæden til at holde bebsen i armenen i stedet for i maven, det bliver så stort og dejligt at jeg simpelthen ikke kan vente længere....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde termin igår - og sjovt nok så er jeg mere tålmodig nu end jeg var før.. hvor underligt er det lige ? :blink

Men jeg glæder mig sådan til det er overstået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER