FruGrøn

100 spørgsmål til denne ægløsningtest

3 indlæg i dette emne

Okay.... Jeg tog denne ægløsningstest her til morgen.. Og måske er det bare fordi jeg aldrig har præsteret at få en positiv test før i de 9 mdr. vi har forsøgt, at jeg pludselig har 100 spørgsmål jeg ikke ved hvor jeg ellers skal kanalisere ud, så det må gå ud over jer!  :oops

 

- Testen ser jo for mig ret så positiv ud, men jeg bliver også lidt betænkelig ved at test-stregen ser ud som den gør. Altså nærmest to-farvet. Andre der har oplevet det? Kan den være defekt/for gammel? (Har ikke andre end den i huset, det er de billige fra billigtest.dk)

- Hvordan er det det er, skal jeg springe på manden NU og de næste par dage, eller HAR min ægløsning fundet sted på nuværende tidspunkt. Synes simpelthen ikke google er min ven.

- Måske et lidt dumt spørgsmål men er det her en garanti for at min krop "virker"? Jeg mener, kan jeg godt have en positiv test men intet æg? Jeg går ud fra at testen måler LH-stigning men kan der ske det selvom der ikke bliver løsnet et æg? 

Jeg er i øvrigt på CD 14 og min cyklus varer 28-29 dage, så det er jo, hvad jeg kan læse mig frem til, ret så meget lige efter bogen...

 

 

post-12942-0-67003000-1475322658_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den ser meget positiv ud, det betyder at du har ægløsning indenfor de neste 24 til 42 timer ca.. Så spring på manden! :P 

Man kan ha positiv test uden at ægget løsner, da får man ofte positiv test igen efter nogle dage eller en uges tid ca. 

Har man pco(s) kan man få LH stigninger gennem cyklusen uden at det er et æg, men det lyder ikke til at du har det siden din cyklus er så regelmessig. :) 

 

Testen ser ikke unormal ud i mine øjne :) 

 

Google var min venn her idag... :P Her har du link: 

 

http://www.apoteket.dk/KropOgHelbred/Gravid%20og%20baby/Din%20graviditet/%C3%86gl%C3%B8sningstest.aspx

 

:bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak mini ☺ Det giver god mening..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER