Camils

Prewalkers til udendørs brug

12 indlæg i dette emne

Adrian er netop fyldt et år, og er ikke begyndt at gå endnu. Jeg ville egentlig helst vente med at købe sko til ham, til han kan. Men i vuggestuen har de nu bedt os om at købe noget, han kan have på udenfor. Det kan jeg sagtens forstå, for de tilbringer meget tid på legepladsen.

 

Men fløjlsfutter fra Melton er ikke længere varme nok, og hans regntætte overtræksfutter glider konstant af, når han kravler rundt.

 

Kender I til nogle prewalkers, der duer i køligere vejr og som er regntætte? Som udgangspunkt skal han jo bare bruge dem, til han kan gå, hvilket han forhåbentlig kan inden for de næste par måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad overtræksfutter har i? Vi har et ubrugt par i mørke lilla fra Reima du evt kan låne og prøve. Mies røg nemlig aldrig af sidste år. Vi fik først købt støvler og sko i slut januar til hende da hun gik stabilt. ;) ellers ingen ideer

Edit- måske de kan spændes ind nemlig. De er lige på musens værelse hvor hun sover så kan ikke lige tjekke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad overtræksfutter har i? Vi har et ubrugt par i mørke lilla fra Reima du evt kan låne og prøve. Mies røg nemlig aldrig af sidste år. Vi fik først købt støvler og sko i slut januar til hende da hun gik stabilt. ;) ellers ingen ideer

Edit- måske de kan spændes ind nemlig. De er lige på musens værelse hvor hun sover så kan ikke lige tjekke.

 

Vores er også fra Reima, og de kan i hvert fald ikke spændes ind. Det havde ellers været smart, for så var der jo intet problem :)

 

Det kunne godt tænkes, at jeg vil låne dem! Kan du tjekke, om de kan spændes ind her en af dagene? ^_^

 

Og tak for tilbuddet! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er også fra Reima, og de kan i hvert fald ikke spændes ind. Det havde ellers været smart, for så var der jo intet problem :)

Det kunne godt tænkes, at jeg vil låne dem! Kan du tjekke, om de kan spændes ind her en af dagene? ^_^

Og tak for tilbuddet!

Tjekkede lige. Det var overtrækslufferne der kan spændes ind ikke futterne desværre. Men de røg ikke af fordi regnbukser/termobukser og flyverdragt har stram elastik i fodenden som holdt dem inde fordi buksen kom over futten.

Håber nogle har gode råd :)

Og selv tak da

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lig evt på Celavis regnfutter, de har sådan en rem med knap på, så de kan spændes fast. De ryger i hvert fald ingen steder, når E har dem på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lig evt på Celavis regnfutter, de har sådan en rem med knap på, så de kan spændes fast. De ryger i hvert fald ingen steder, når E har dem på :)

Mener også det var sådan nogle vi havde som sad fint....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt nogle fra Mikk-Line, og de har en rem man kan stramme lige over foden, men B har ikke haft brugt dem endnu, så jeg kan ikke lige sige om de bliver på, desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar! Jeg må lige kigge på de modeller, I snakker om :) Ellers endte jeg faktisk med at købe et par prewalkers til udendørsbrug fra Bundgaard i går, i en butik, som jeg simpelthen altid har fået fantastisk betjening i, når det kommer til sko til børn. De er meget obs på, at børn ikke skal have sko på, før de kan gå, og ekspedienten påpegede også, at så snart Adrian går, så må han simpelthen ikke bruge de prewalkers mere. 

 

Men som sagt kigger jeg lige på det, I har snakket om for en sikkerheds skyld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige købt udendørs prewalkers fra Bundgaard til Leonora og så har jeg givet dem en omgang spray

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har overtræksfutter med ekstra velcro indspænd i Salling ved børneskoeme hvis det er :) så dem oh tænkte på dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige købt udendørs prewalkers fra Bundgaard til Leonora og så har jeg givet dem en omgang spray

 

Uh ja, jeg må nok hellere lige få sprayet dem!

 

De har overtræksfutter med ekstra velcro indspænd i Salling ved børneskoeme hvis det er :) så dem oh tænkte på dig

 

Tak! Det må jeg da lige kigge på næste gang jeg kommer derind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER