Forunderligt

Halloween smalltalk

45 indlæg i dette emne

Vi har haft græskar tændt den sidste uge, og vi har givet slik til de børn, der har ringet på. Jeg synes bare, at det er lidt svært at lure, hvor meget det er passende at give dem :chin: 

 

Junior har hygget max med sine særlige halloween-Pez-dispensere :D Det bliver hårdt for ham, når det er slut med halloween fra i morgen :rolleyes eller næsten slut for sigrids fødselsdag på lørdag får nu lidt halloweendrys ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De to hold børn, der har været her har hver fået to bolsjer af dem vi alligevel lige havde i skabet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til Halloween fest i lørdags med vores venner hvor alle var klædt ud i mindre eller større omfang. Det var Super hyggeligt :)

 

Ronjas børnehave havde Halloween i fredags hvor børnene kunne kommer klædt ud så det var hun. Liv vil ikke klædes ud så der havde jeg fundet en lille nederdel med spindelvæv på og bluse og leggins med spøgelser på så hun var lidt klædt ud :)

 

I dag har vi stillet græskar ud og der har allerede været en del forbi siden jeg kom hjem lidt i 5. Ronja har været helt vild for at åbne og synes det var sjovt. Hun gik så op og skiftede til sit kostume igen så nu gik Jonas en tur ud med hende og rasle lidt. Jeg er egentlig lidt både og omkring det med at rasle men grundejerforeningen har en Facebook side hvor der har været skrevet en del om at dem der ville have besøg blev opfordret til at stille pynt ud og der var rigtig mange der skrev de ville så nu får hun lov :)

 

Liv er fuldstændig ligeglad med at der bliver ringet og banket på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Lady H said:

Vi har haft græskar tændt den sidste uge, og vi har givet slik til de børn, der har ringet på. Jeg synes bare, at det er lidt svært at lure, hvor meget det er passende at give dem :chin: 

 

Junior har hygget max med sine særlige halloween-Pez-dispensere :D Det bliver hårdt for ham, når det er slut med halloween fra i morgen :rolleyes eller næsten slut for sigrids fødselsdag på lørdag får nu lidt halloweendrys ;)

 

 

Her får de lov til at vælge en ting hver. Det kan være en slikkepind, et bolsje eller en lille Haribo-pose. Jeg synes ikke det behøver/skal være det store for de skal nok få rigeligt og det kan jeg også se i deres poser/bøtter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Just now, Saga74 said:

IMG_2036.JPGIMG_2037.JPG

 

Hvor er de fine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mathilde og hendes veninde har hurtigt fået græskarbøtten fuld. Jeg gir bare en lille chokolade til hver, ligesom til fastelavn. De skal nok få samlet rigeligt. Lilly har kun fået lov at ringe på vores egen dør i år, det har hun til gengæld gjort 3 gange i løbet af aftenen :D vi har desværre ikke haft så mange besøg, nok fordi vi ikke har fået pyntet med græskar i år, da overskuddet manglede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38 minutes ago, Lone Engel said:

 

Hvor er de fine :)

Tak :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft mange besøg. Her har de fået en karamel, og deres bøtter/poser er jo fulde!!! Men hold nu op nogle søde og velopdragne børn! :D 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader det lige så meget som sidste år :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt lettet! Her har ikke været en eneste :yay Jeg ser ikke mig selv blive fan sådan lige med det første :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal man have græskar ude før der kommer nogen?

Jeg havde glemt at købe slik, så har poppet popcorn og lagt i poser med bånd på, men der hsr ikke været nogen...

Jeg har egentligt altid været skeptisk omkring Halloween, men det er lidt som om, at det er kommet for at blive. Om nogle år har vi selv et lille græskar dansende rundt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, Maj85 said:

Vi har haft mange besøg. Her har de fået en karamel, og deres bøtter/poser er jo fulde!!! Men hold nu op nogle søde og velopdragne børn! :D 

 

 

Vi havde en heks,  der med et grin sagde, at vi måtte have en dårlig aften :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kom ingen her i dag, men det passede mig egentlig meget godt. Humøret har ikke været så højt herhjemme. 

På torsdag skal vi til halloween fest, det ser vi frem til 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kom to hold, midt i putning og de bankede bare SÅ hårdt og længe på døren :prik da Adam var puttet satte jeg et skilt på døren "vi fejrer ikke Halloween (sovende børn)" - gamle sure dame :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste år kom der ingen her, men i år var der 2 hold. Vi havde ikke noget til dem, så de første (min mand åbnede døren)  fik bare ingenting og ved nummer 2 valgte jeg ikke at åbne døren :blush 

Jeg er ikke helt hooked på at fejre det rigtigt endnu, altså jeg kan godt lide fx fester med halloween tema, hvor man kan klæde sig ud og sådan. Og synes der er vildt mange sjove ting at lave med børnene. Men orker ikke helt det med at de skal gå  rundt. Der er der jo fastelavn, hvor jeg selvfølgelig giver noget! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, JosephinePN said:

Skal man have græskar ude før der kommer nogen?

Jeg havde glemt at købe slik, så har poppet popcorn og lagt i poser med bånd på, men der hsr ikke været nogen...

Jeg har egentligt altid været skeptisk omkring Halloween, men det er lidt som om, at det er kommet for at blive. Om nogle år har vi selv et lille græskar dansende rundt

 

Netop fordi det er blandt meninger og holdninger til det er det mange steder blevet til at hvis der ikke er noget sat frem er man ikke med og hvis der er et eller andet fremme må de godt komme. Men det er nok ikke alle der ved det. Vi havde det oppe og vende i grundejerforeningens Facebook gruppe så folk blev opmærksomme på det. Så er det op til forældrene at sige det til børnene ;)

Her satte jeg græskar ud da vi kom hjem og fjernede det igen da vi skulle putte børn. Det virkede for der kom ingen efter vi fjernede det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så glad for at vores opgang er låst efter 18 :lol 

 

Jeg synes ellers det er hyggeligt og vil gerne give, men ikke midt i putning og så vil jeg ikke risikere uhyggelige ansigter, når jeg er alene med de små. Så i år blev dørklokken altså også slukket her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er en super god regel, kun at besøge hvor der er pyntet udenfor. Jeg gør i hvert fald mit for at det er en regel folk kender :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det lyder rigtig fint :)

Så må vi se om det hjælper at pynte lidt udenfor til næste år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER