Posted September 25, 2016 Jeg ønsker mig en lækker pusletaske nu hvor vi venter nr 2. Den skal være stor nok til to blebørn og så må den gerne være helt vildt lækker, men størrelsen er allervigtigst. Har i nogle forslag til hvilken? Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2016 Jeg købte en fra byStroom til nr 1 og jeg GLÆDER MIG til at tage den i brug nu her til nr 3 :) Modellen hed Aida og minder om denne: https://bystroom.dk/pusletasker/gaida-pusletaske.html Havde også indhold til 2 blebørn med i den:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2016 Jeg købte den her (i en grå farve) http://www.lille-per-seng.dk/shop/lassig-pusletaske-oeko-3299p.html Har været så glad for den. Den holder virkelig godt og man kan stort ikke det, at den er 1,5 år gammel og brugt hele tiden. Den er ikke kæmpe, men vi har sagtens kunne have med til begge børn i den til dagsture :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2016 Ej hvor er i gode :yay de er begge gode bud Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2016 Jeg har en Ganly fra bystroom. Elsker min pusletaske :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2016 Jeg har faktisk min ByStroom til salg, den er vildt lækker, men jeg er og bliver en rygsæk pige så jeg har brugt en alm rygsæk i stedet Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2016 Jeg har faktisk min ByStroom til salg, den er vildt lækker, men jeg er og bliver en rygsæk pige så jeg har brugt en alm rygsæk i stedet Vil du ikke sende billeder? Hvordan er størrelsen? Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2016 Jeg havde en bystroom Anly til Pixie men fik den ikke brugt ret meget, så nu er den til salg. Den er rigeligt stor til 2 børn :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2016 Vil du ikke sende billeder? Hvordan er størrelsen? Jeg har sendt en PM Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2016 Jeg er fan at min bystroom! Den har plads til alt! Share this post Link to post Share on other sites