Guest

Humør svingninger..

8 indlæg i dette emne

Har i noget af det og nogle gode historie at fortælle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahahaha MASSER!!! For en uges tid siden var kæresten mega belastende bare fordi han var her. Seriøst!! Gå!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej... sjovt nok, og som med de andre graviditeter så er min kropsbalance fuldstændig perfekt. Når jeg ikke er gravid er jeg en uge før menstruation mega besværlig sat være sammen med.. er sur, trist og bare øv... omkring ægløsning er jeg som en sur tikkende bombe... men når jeg er gravid eller ammer er det som om det hele bare er afbalanceret og jeg er glad og der skal meget til at gøre mig ude af den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begyndte at tude igår, fordi jeg fik fortalt, at en bekendt venter tvillinger - jeg syntes pludselig, det var så unfair, at jeg ikke får et sæt tvillinger mere  :oops  :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begyndte at tude igår, fordi jeg fik fortalt, at en bekendt venter tvillinger - jeg syntes pludselig, det var så unfair, at jeg ikke får et sæt tvillinger mere :oops :blush

Hahahaha søøøødt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her er måske ikke helt humørsvingninger og måske lidt...

Jeg magter ikke sygeplejerske uddannelsen længere.. Det er hårdt men mega lærerigt, men kæft hvor er det ensomt at være 30 år fyldt med 20 årige.. Amen skyd mig.. Magter det slet ikke mere.. Vil gerne uddannelsen, men ikke de trunter.. De ødelægger det for mig..

Nu er jeg os blevet uvenner med en fra min studiegruppe fordi jeg ikke svarede hende på en fb besked.. Og hun er endda 27 år.. Omg get a life.. Så nu glæder jeg mig ligefrem til at smutte fra den klasse og få fred fra unge mennesker..

Jeg har virkelig få pige venner og dem jeg har ser jeg sjældent for jeg magter virkelig ikke mit eget køn.. Gravid eller ej sådan har det altid været.. Kvinder trætter mig.. Stakkels mænd... Jeg forstår dem til tider...

Beklager mit sure opstød... Jeg hader bare det hele nu... Vil overveje at blive parkeringsvagt så kan mine aggressioner gå ud over undskyldige med et par bøder i forruden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyfebruar:

Jeg forstår dig så godt. Har selv stået i samme situation. Blev ogsp uvenner med een af mine bedste veninder fra studiet fordi jeg skrev en sms og spurgte hende hvordan hendes opgaveskrivning gik. Christ??!!!!

Glem de piger!!! Og koncentrer dig om dig selv. Det er ikke en uddannelse værd at stoppe pga dem.

Og du skal da have et arbejde som mit sol fængselssygeplejerske :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyfebruar:

Jeg forstår dig så godt. Har selv stået i samme situation. Blev ogsp uvenner med een af mine bedste veninder fra studiet fordi jeg skrev en sms og spurgte hende hvordan hendes opgaveskrivning gik. Christ??!!!!

Glem de piger!!! Og koncentrer dig om dig selv. Det er ikke en uddannelse værd at stoppe pga dem.

Og du skal da have et arbejde som mit sol fængselssygeplejerske :-D

Nej sandt nok, men puha hvordan skal eksamen skrivningen gå (fælles studie opgave), kan slet ikke overskue det. Er os blevet så sur og skuffet på hende at jeg har slettet hende fra fb osv..

Ihhhh altså..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER