FruOvervejelse

Selvstændig

10 indlæg i dette emne

Er der nogen herinde, som er selvstændige og har startet egen virksomhed op fra bunden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har prøvet det sådan delvist. Jeg har været selvstændig både fuldtid og som bi-job, men har arbejdet for etablerede firmaer, og ikke som sådan skulle starte noget op fra grunden i den forstand. Har du nogle specifikke spørgsmål? Det kan jo være jeg kan svare på noget af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har prøvet det sådan delvist. Jeg har været selvstændig både fuldtid og som bi-job, men har arbejdet for etablerede firmaer, og ikke som sådan skulle starte noget op fra grunden i den forstand. Har du nogle specifikke spørgsmål? Det kan jo være jeg kan svare på noget af det.

Hmm, jeg ved ikke, om jeg har nogen specifikke spørgsmål, men jeg vil bare mega gerne høre nogle erfaringer.

Jeg ville skulle starte fra bunden selv, så det er jo en lidt større satsning :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke noget, men følger lige med :) M mener jeg skal starte noget selv, men det kan jeg da på ingen måde overskue! Måske på et tidspunkt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke noget, men følger lige med :) M mener jeg skal starte noget selv, men det kan jeg da på ingen måde overskue! Måske på et tidspunkt..

Vi kan springe ud i det sammen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan springe ud i det sammen :D

Fantastisk plan :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk plan :D

Jeg er godtnok tæt på at tage springet! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godtnok tæt på at tage springet! :unsure

Spændende! Som doula eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende! Som doula eller?

Ja, Doula og rebozo til at starte med :)

Edit: hvis jeg ikke håbede på at blive gravid lige om lidt, havde jeg gjort der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster er startet selvstændig hvis det er. Men har nok været noget sløv til at komme igang på nogle punkter. Men det har også været omstændigt at få opbygget en kundebase.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER