Ema

hjælp til natbleer

9 indlæg i dette emne

Freja er begyndt at tisse igennem ret ofte om natten. Hun bruger str 6 (rema) normalt og vi har prøvet at skifte op til en str 7(libero), men den kan simpelthen ikke holde til den mængde hun tisser om natten.

Hun vil gerne prøve at tisse på toilettet og vi er derfor begyndt at prøve at få hende til at tisse lige inden hun går i seng ifbm at hun får ny ble på. Hun vil gerne op og sidde på toilettet og synes det er sjovt, men derfor er det stadig langt fra hver gang hun får tisset (forventer jeg heller ikke af hende)

Har kigget på decideret nærværet, men de koster jo en bondegård, så ville høre om der er nogen der har gode erfaringer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh vores søn Niklas har også ihvertfald en til to nætter om ugen pt hvor han tisser igennem...jævnt træls....vi bruger rema eller fakta bleer str 5...nu har jeg købt pampers jeg vil se om er bedre...

Men følger lige med her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte DryNites til Mads i den periode, hvor han stadig tissede om natten. Synes, den er god. Og man kan prøve den gratis ved at bestille på deres hjemmeside.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv prøvet natbleer, for vi har ikke problemet endnu, men jeg lagde mærke til den anden dag i Rema 1000, at de har natbleer i deres eget mærke. Har du prøvet dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har indtil for relativt nylig givet Vitus pampers babydry på om natten. De har virket for os. Nu kan en almindelig ble klare ærterne igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må prøve nogle nat bleer så snart jeg kommer et sted hvor de fås....har ikke set nogle i vores fakta...eller i den brugs jeg handlede i forleden...Hmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har prøvet Liberos meget meget dyre i str. 9 var det vist. Virkede ikke!! Har nu bestilt en pakke fra drynites, men dem har vi tidligere prøvet uden succes. Pt. er jeg i gang med at teste remas buksebleer str. 6. Det er måske dem som snublefod refererer til... Første nat gik umiddelbart fint..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle bukse bleer være bedre måske ?

Niklas sover på maven og møver rundt i sengen rigtig meget...tænker os det spiller ind...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle bukse bleer være bedre måske ?

Niklas sover på maven og møver rundt i sengen rigtig meget...tænker os det spiller ind...

Ja, jeg tror det. Almindelige bleer duer i hvert fald slet ikke til nat for os..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER