Pumpkins

Alternativ til voksi

16 indlæg i dette emne

Mine forældre vil gerne give en voksipose (eller lignende) i dåbsgave, men jeg er ikke så meget for de nye designs, og så synes jeg også, at den er ret pebret. Jeg har kigget lidt på, hvad der ellers er på markedet, men jeg føler mig ikke klogere af den grund..

Så hvad har I, som ikke er voksi, og er i tilfredse? Jeg vil helst gerne uld, men det er nok fordi jeg ikke er overbevist om at dun er lige så tempererende. Og jeg er ikke så vild med ideen om flere Dyner (er det ikke duniduo, der har sommer, efterår/forårsdyne og vinterdyne?)

Jeg har også kig på sleepbag, men er den så fantastisk som den ser ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har Trilleposen. Den minder meget om Voksi og er med uld ;) Jeg gav vist 500 for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Voksien er også med flere dyner, og hvis du er til voksi og ikke de nye designs, fører de så ikke stadig deres classic?

Jeg har sleebee og er ovenud tilfreds, den er godt nok med dun, og med to dyner, man har begge i vineter og kun en i sommer.

Jeg har så kun brugt den i vinter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde/har slee-bee, som jeg fandt på tilbud til 500 kr i 2013! Den har fint dækket vores behov, og har altid holdt V varm (altså hendes første vinter lå hun blot i den med alm tøj + evt cardigan og naturligvis hue/vanter.

Dog har den to dyner, som er knappet sammen, det har aldrig været irriterende.

Vi brugte den dog kun den første år. Året efter lå hun i ulddragt fra Joha. Kan ikke huske hvorfor?

Har hørt at slee-bee skulle være kortere end voksi, ved ikke om det er korrekt. Men det år vi brugte den, var vi i hvert fald utrolig glade for den :)

Dog ville jeg selv i dag foretrække en voksi pga ulden, meeeen kommer ikke selv til at købe en, fordi vi var fint tilfredse med slee-beeen, så den bliver genbrugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har duniduo både hjemme og i dp som vi er fuldt tilfredse med....

Vi har også en sleep bag...meget lækker men alt for varm her i sommer til vores drenge...håber vi får mere glæde af den til vinter...men Sys ihvertfald ikke den er de mange flere penge værd selvom den er lækker ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har DuniDuo med uld og der er altså kun een dyne. Jeg bruger den ikke om sommeren ;)

Jeg har været meget glad for den!

Dem fås ofte til ca 1000 kr på tilbud. Hold f.eks øje med Coop.dk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også fint tilfredse med Duniduo :) men har selvfølgelig ikke prøvet andet. Fandt den brugt til 5-600 (kan ikke helt huske det). Vi har ikke brugt den om sommeren. Efterår/forår har vi haft efterårsdynen i og om vinteren tager man så sommerdynen i også så det tilsammen bliver en vinterdyne. Så synes ikke det er alt for besværligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg skulle have en ny, så havde jeg valgt en sleepbag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender 2 der har Sleepbag, og de har begge været rigtig glade for deres ;)

Selv har vi en Voksi Classic, og jeg ville ikke have undværet den! Jeg fandt den brugt på dba (at den så nærmest var ubrugt, det er så noget andet ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hævde en sleebee, den var vi glade for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en sleepbag, med bæreplade og de der legestænger man kan sætte på.

Må sige at den virker super super lækker, vi hsr dog ikke afprøvet den endnu, da nohr først skal komme om en måned hehe. Men vi glæder os til at bruge den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en voksi. Men før det havde vi lånt en trille pose. Den var også lækker.

Og vil da bare lige sige at jeg ved de på babyhome.dk har procenter på dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en sleebee som vi egentlig var rimelig glade for. Så vandt jeg en voksi model som passede til klapvogn da A var 1 år, og den er altså i en anden kvalitet.

De to sammenknappet dyner i sleebeen generede mig dog ikke. Denne voksi model (urban) kunne gøres længere hvilket var rigtig smart med klapvogn, så den ikke fyldte unødvendigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en kørepose fra Elodie Details, vi brugte den hele sidste vinter i barnevognen og i år kommer den også i klapvognen, den er mega lækker, varm nok til at hun ikke behøvede at have overtøj på og så kan den maskinvaskes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt meget godt om uldposen fra Basson

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har helt glemt at svare herinde :oops
Jeg læser men og suger til mig :super

 

post-2-0-09286000-1475651760_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER