ccc

Betalings-spørgsmål( legegruppe)

27 indlæg i dette emne

Hmm jeg undres altså lidt..måske er jeg bare nærig med mine penge..

På Facebook ser jeg en der skriver noget ala.

"Søger nogen der vil mødes på på X bibliotek og lege? Børnene er i alderen 2-5 år."

Det vil jeg gerne og skriver det i opslaget på face..Så svare kvinden, at jeg så skal sende "Y" en mail, da det er hende der står for det..jeg sender så "y" en mail om at min søn og jeg gerne vil komme på biblioteket og lege.

"Y" svare at det er fint-men at jeg lige skal ringe til hende..( det synes jeg så er lidt mærkeligt, at jeg nu skal ringe til hende) nå men jeg ringer og hun svare ikke.."Y" ringer så tilbage til mig om aften midt i børneputningså jeg får ikke taget den..

Dagen efter får jeg så en mail fra "Y" om at hvis jeg vil med på biblioteket og lege den dag koster det 100 kr som skal betales til hende når jeg kommer hen til biblioteket..

HER.. Er det så jeg står lidt af.. Altså at det koster mig penge at gå på det lokale bibliotek..og at min søn leger med bibliotekets legetøj..Hun driver jo en sort forretning i det offentlige rum tænker jeg..

Men igen er det måske bare mig der er mærkelig og at det faktisk foregår sådan i alle byer..? Gør det det? Det har jeg bare aldrig været ude for før med de 2 andre da jeg havde barsel med dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har jeg aldrig hørt om!!! Jeg ville kontakte biblioteket - så kan I jo sammen overveje, om det skal meldes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er da for mystisk!

Jeg ved at det koster noget i nogle legegrupper, sådan 10-20 kr, men så er der også boller og saftevand og sådan.

Og så er det altså ikke på et bibliotek!

Jeg ville godt nok ALDRIG give 100kr for at lege på biblioteket!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ringede jeg så lige til biblioteket-De blev godt nok chokeret over det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig, det er mystisk. Gad vide om der rent faktisk er nogen, der vil betale det? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig, det er mystisk. Gad vide om der rent faktisk er nogen, der vil betale det? :chin:

Det tror jeg.. For da jeg ringede derud sagde damen i telefonen at de var i fuld gang nu med at lege.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er da mærkeligt!

Sagde hun hvad de dækkede?

Tænker det kan være der var et eller andet.. Frokost fx. Dyrt, men så giver det bare mere mening.

Det lyder vanvittigt.

Spurgte du hvorfor i skulle betale?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skulle de penge dog gå til? Altså hvis nu det var for leje af et eller andet, en der kommer og underholder eller sådan noget så kunne jeg forstå det, ville stadig ikke betale, men jeg kunne bedre forstå det. Men det skulle de da oplyse når de skriver prisen. Det koster 100 kr og de penge går til bla bla bla. Jeg går jo heller ikke ned i en butik og lægger en masse penge uden at vide om jeg overhovedet vil købe noget derinde. 

 

Lyder fornuftigt at du ringede til biblioteket, så må de ligesom tage stilling til om det er noget der skal meldes og om de overhovedet må holde det der fremadrettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder godt nok mærkeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er da mærkeligt!

Sagde hun hvad de dækkede?

Tænker det kan være der var et eller andet.. Frokost fx. Dyrt, men så giver det bare mere mening.

Det lyder vanvittigt.

Spurgte du hvorfor i skulle betale?

Nej der står nemlig i mailen at man selv skal have mad med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver altså en smule nysgerrig hvilket bibliotek det er så man ikke selv falder i fælden :unsure

Gad vide hvad biblioteket vil gøre ved det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har biblioteket lige kontaktet mig, for at få en kopi af den mail fra "Y" med at det kostede penge at være med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er da på ingen måde nærig. Det er da helt hen i vejret. Godt at biblioteket lyder til at tage affære på det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende!!!

Jeg er godt nok nysgerrig på hvad det ender med!

:ditto

Det lyder godt nok mærkeligt :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende!!!

Jeg er godt nok nysgerrig på hvad det ender med!

:ditto :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende!!!

Jeg er godt nok nysgerrig på hvad det ender med!

Også jeg. Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, hvad pengene skulle gå til - eller hvorfor nogen skulle betale dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ihvertfald sendt mail udvekslingen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også jeg. Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, hvad pengene skulle gå til - eller hvorfor nogen skulle betale dem?

Altså jeg tænker det måske er fx hvis det er fordi det er en der har arrangeret fx noget halløj, og folk får en slags gave?

Der har været noget i Odense engang, hvor man deltog i en slags legestue og fik sådan en bobles halløj. Det kostede 150kr.

Det er den eneste "ide" jeg har.. Ellers er det måske fordi det er en slags kursus? Altså noget legehalløj med ideer til lege for små børn? Hmm...

Men det burde fremgå..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hun skriver bare at det er leg blandt børnene og så kan forældrene hygge-snakke imens..

Ingen gaver eller undervisning af nogen art.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sgi da let tjente penge :lol Godt, du kontaktede biblioteket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det endt med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er også nysgerrig ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå i er nysgerrige..det har jeg faktisk også selv været

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rimelig usympatisk  :blink Syns da sådan noget skal stoppes, jeg undrer mig bare over at ingen andre undrede sig over hvad man skulle betale det beløb til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rimelig usympatisk :blink Syns da sådan noget skal stoppes, jeg undrer mig bare over at ingen andre undrede sig over hvad man skulle betale det beløb til

:ditto Jeg havde totalt meget kontaktet det andet bibliotek!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER