Mistel

Training pants - nogen der bruger det?

4 indlæg i dette emne

Vi er så småt (langt om længe, hvis I spørger moren! ;)) begyndt at pottetræne. Vi er faldet over begrebet training pants - altså, sådan en slags mellemting mellem en (bukse)ble og underbukser. Tanken er at de lige beskytter, hvis der skulle være et uheld, men er meget mere som underbukser - b.a. er de meget nemmere at trække op og ned. Er der nogen der bruger det, og giver det mening?

 

Jeg kan sagtens læse alle mulige steder, at man både kan få engangs og så sådan nogle man vasker, men tilsyneladende ikke rigtig her i Danmark. Eller jo, jeg kan godt finde sådan nogle man vasker - til omkring 100 kr stykket og det betaler jeg simpelthen ikke uanset hvor smart, det så er! ;)

Men er der nogen, der bruger dem, og er så glade for det,at jeg bør lægge mig i selen for at skaffe dem (til en anstændig pris)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JEG synes at det er spild af energi og ressourcer. Vi købte en stak underbukser fra hm (vidst 15 par i alt) og en håndfuld ekstra bløde bukser (jeg købte vidst 3 par ekstra, de har 3 for 2's pris, af i forvejen billige bukser).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så tog det forresten kun 4 dage med mange uheld. Derefter har det været sådan 1 gang om dagen eller ingen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker også bare noget billigt fra h&m ;-) 20 par underbukser har jeg tænkt til den tid :-)

Bukser der blir det an på årstiden hvad vi køber :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER