Bed

åh hvor er det surt

11 indlæg i dette emne

ja som overskriften lyder, så er jeg blevet sygemeldt i den næste mdr til at starte med.. Har rigtig mange smerter i mit bækken og i mit haleben....

Er der andre der også går hjemme nu???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, hvor irriterende :(

Jeg har i perioder haft ret ondt i lænden, men heldigvis ikke slemt nok til at jeg har måttet sygemelde mig.

God bedring :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( irriterende

Jeg går hjemme nu, men det er dog ikke pga. graviditeten ;)

Jeg har også haft en del lændesmerter og haft ondt foran. Foran tror jeg primært skyldes at jeg har et operationsar lige der hvor der skal strækkes en del.

Jeg er også begyndt at få plukveer - forleden var det rimelig slemt, men i dag har det været til at holde ud, så det varierer meget.

Håber ikke du skal lide resten af graviditeten eller at det ender i noget bækkenløsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( irriterende

Jeg går hjemme nu, men det er dog ikke pga. graviditeten ;)

Jeg har også haft en del lændesmerter og haft ondt foran. Foran tror jeg primært skyldes at jeg har et operationsar lige der hvor der skal strækkes en del.

Jeg er også begyndt at få plukveer - forleden var det rimelig slemt, men i dag har det været til at holde ud, så det varierer meget.

Håber ikke du skal lide resten af graviditeten eller at det ender i noget bækkenløsning :)

Kan man godt have plukveer så tidligt? Hvordan føltes det?

Jeg havde nemlig ret ondt i maven i går. Det føltes lidt som nogle sammentrækninger, men gik heldigvis over i løbet af nogle minutter. Jeg tænkte også om det mon var en plukve :blush

Troede bare først det var noget man fik langt senere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sygemeldt allerede og har været det i 14 dage <_< det er mit bækken der er helt tosset, jeg arbejder i en vuggestue så det er slet ikke muligt at arbejde...

Jeg har haft mange problemer med mit bækken siden min første graviditet.

Savner mit arbejde men ved at det er det bedste at være hjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man godt have plukveer så tidligt? Hvordan føltes det?

Jeg havde nemlig ret ondt i maven i går. Det føltes lidt som nogle sammentrækninger, men gik heldigvis over i løbet af nogle minutter. Jeg tænkte også om det mon var en plukve :blush

Troede bare først det var noget man fik langt senere?

Det kunne godt lyde som en plukve. Der er nogen der får plukveer meget tidligt i graviditeten (tror jeg har læst nogen får det allerede omkring uge 12) og andre mærker det først henne omkring slutningen af graviditeten. Det er åbenbart meget forskelligt, men ikke unormalt eller farligt nogen af delene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt lyde som en plukve. Der er nogen der får plukveer meget tidligt i graviditeten (tror jeg har læst nogen får det allerede omkring uge 12) og andre mærker det først henne omkring slutningen af graviditeten. Det er åbenbart meget forskelligt, men ikke unormalt eller farligt nogen af delene :)

Der kan man bare se.

Så kan vi da gå og "øve" os lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sygemeldt allerede og har været det i 14 dage <_< det er mit bækken der er helt tosset, jeg arbejder i en vuggestue så det er slet ikke muligt at arbejde...

Jeg har haft mange problemer med mit bækken siden min første graviditet.

Savner mit arbejde men ved at det er det bedste at være hjemme ;)

Jeg er i praktik i en vuggestue og de er bestemt ikke glade for at jeg ligger syg derhjemme i nogen dage. Det er lige før at de ikke tror på at det er graviditetsgener jeg har. Jeg har også skide hamrende ondt i mit bækken når jeg har været på arbejde og også halebenet og lænden. Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. :(

Hvordan føles du plukkeveer helt præcis?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor synd for dig :(

Jeg går også selv hjemme lige nu, men det er kun fordi jeg først skal i skole igen 1. maj. Så nyder den sidste tid uden stress :)

Desværre har jeg også selv mange smerter i min lænd. Har en diskusprolaps, ved ikke om det kan ha noget med den at gøre.

Men jeg træner 4 gange om ugen, og smerterne er især slemme lige efter træning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i praktik i en vuggestue og de er bestemt ikke glade for at jeg ligger syg derhjemme i nogen dage. Det er lige før at de ikke tror på at det er graviditetsgener jeg har. Jeg har også skide hamrende ondt i mit bækken når jeg har været på arbejde og også halebenet og lænden. Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. :(

Hvordan føles du plukkeveer helt præcis?

Du skal gå til din læge og blive sygemeldt, du ødelægger dig selv... Jeg har haft ondt næsten hver dag selvom jeg ikke var gravid, der er ikke nogen grund til at du skal døje med det bagefter :)

Håber du finder en løsning..

Knus jeanette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder også selv normalt i vuggestue. Da mine smerter begyndte, blev jeg flyttet ind i børnehaven. Dette holdt dog kun lige godt 3 uger...

Jeg har stadig smerter selvom jeg går hjemme, og især om aften.

Jeg synes også det er rigtigt surt at jeg er sygemeldt, men jeg tror desværre heller ikke jeg har fået det bedre når denne sygemelding er udløbet. Mit arbejde er meget forstående, og de så helt at jeg havde fået en sygemelding resten af graviditeten, så de kunne få en vikar i hele perioden...

håber selvfølgelig at jeg er smertefri, når sygemeldingen udløber, men ved fra min sidste graviditet, at smerterne blev ved til jeg havde født...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER