NSEllekilde

PB 2-3-4-5-6 osv

13 indlæg i dette emne

Jeg tænker at det måske er rart at have et sted hvor vi frit kan brokke, græde og juble sammen som mødre der vil være mor igen uden at støde andre som måske kan føle at vi er grådige eller utaknemmelige eller noget? IKKE at det er sådan i de andre forums men her kunne være et sikkert sted at udtrykke sig når man vil have endnu en baby uden at gøre nogen kede af det :)

Dem som endnu ikke har børn må selvfølgelig også gerne skrive og læse med, men så er det lidt mere for "egen regning" hvis følelser bliver rørt :unsure :balloons

Håber at der er nogen som vil bruge tråden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil hvertfald gerne starte ud med at sige at jeg er så overrasket over hvor mange følelser jeg har med anden gang :unsure

Jeg fik afvide af en veninde at nu når vi havde Nova kom der slet ikke det der pres og stress som da vi prøvede at lave hende. Men jeg synes faktisk at det er endnu værre den her gang! Nu ved jeg jo hvor fantastisk det er at blive mor, at føde, at kigge på den lille klump som har brug for MIG og at jeg har brug for hende!

Er jeg den eneste som gerne vil blive hurtig gravid fordi jeg simpelthen glæder mig for vildt til at opleve de ting igen?? :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej du er bestemt ikke alene..❤️

Igår da jeg skulle købe sutsko til min skønne 13-mdr's-fyr i ønskebørn " kom" jeg lige til at slå et lille bitte smut forbi tøj afdelingen til de helt nyfødte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede faktisk at jeg stressede mere anden gang fordi jeg havde en ide i hovedet om, hvor stor aldersforskel jeg godt kunne tænke mig mellem nr 1 og nr 2...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej du er bestemt ikke alene..❤️

Igår da jeg skulle købe sutsko til min skønne 13-mdr's-fyr i ønskebørn " kom" jeg lige til at slå et lille bitte smut forbi tøj afdelingen til de helt nyfødte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede faktisk at jeg stressede mere anden gang fordi jeg havde en ide i hovedet om, hvor stor aldersforskel jeg godt kunne tænke mig mellem nr 1 og nr 2...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede faktisk at jeg stressede mere anden gang fordi jeg havde en ide i hovedet om, hvor stor aldersforskel jeg godt kunne tænke mig mellem nr 1 og nr 2...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kribler i mine fingre for at bestille en røvfuld graviditets-tests.. Så blir det hele bare ligesom lidt mere virkeligt at man gerne vil ha en bebs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt på mama, tror jeg fik bestilt 50 teste til 56 KR :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt på mama, tror jeg fik bestilt 50 teste til 56 KR :D

Det lyder dælme billigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev også mere påvirket ved nr 2. Tror det skyldes flere ting bla. at første barn var reagensglas så økonomi kom oveni i det at vi ikke kunne selv. Heldigvis skete der et mirakel og nummer to kom af sig selv, da vi mindst ventede det.

Nu taler vi om nr tre men er enig om at det kun kommer til at ske, hvis det også er en som kommer af sig selv. Også bliver jeg lidt presset over hvad nu hvis det ikke ske - så er det slut med flere børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der gik længe fra jeg var klar til nr 2.. Faktisk var vores datter 3,5 år..manden havde været mega skruk siden datteren var 2 år..men jeg var bare sket ikke klar og var meget i tvivl, om jeg havde kærlighed nok til endnu et barn, for vores datter er lavet i behandling og vi havde kæmpet i 6 år for at få hende og jeg var så uendeligt glad for hende og troede vitterligt ikke på, at man kunne opleve noget ligeså stort som dette..familien fik først lov at holde hende da hun var 3 mdr gammel.. Jeg var virkelig i en symbiose med min lille smukke pige..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der gik længe fra jeg var klar til nr 2.. Faktisk var vores datter 3,5 år..manden havde været mega skruk siden datteren var 2 år..men jeg var bare sket ikke klar og var meget i tvivl, om jeg havde kærlighed nok til endnu et barn, for vores datter er lavet i behandling og vi havde kæmpet i 6 år for at få hende og jeg var så uendeligt glad for hende og troede vitterligt ikke på, at man kunne opleve noget ligeså stort som dette..familien fik først lov at holde hende da hun var 3 mdr gammel.. Jeg var virkelig i en symbiose med min lille smukke pige..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER