januar2017

Fødslen

32 indlæg i dette emne

9 hours ago, januar2017 said:

Okay godt at høre! Jeg starter op på kurset i dag så er meget spændt. Mangler i den grad at blive klædt på. Har forsøgt at læse bogen men føler ikke rigtigt den store motivation for synes den er dræbende kedelig. Så håber kurset giver mig det jeg har brug for

 

Jeg er meget spændt på din oplevelse med kurset,og hvad du har fået ud af det :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

So far so good. Undervisningen gav super god mening og jeg er allerede blevet klogere. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt Januar kom lige med nogle gode råd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :) 

Håber du kan bruge det i praksis! 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

 

I går blev vi introduceret til selve vefasen. Og så øvede vi laboro vejrtrækning. Man skal åbenbart øve sig ca. 15 min. dagligt. Det er ret vildt. Men jeg vil forsøge at få det gjort og sætte noget stille musik på. 

En af pointerne er også , at folk der har taget deres kursus, venter med at køre til hospitalet, fordi man nemmere kan styre veerne. Og man undgår derfor at blive sendt hjem igen fordi man kører derud for tidligt. Det er hvert fald planen.... nu må vi se. Man kan jo kun bruge det hvis fødslen går godt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha øver laboro vejrtrækning og tænker over hvordan jeg mon vil føde. Kunne godt tænke mig at føde i vand. Og føde stående på knæene hvor jeg hænger ud over en kant med armene. 

 

Da vi øvede fødestillinger på kurset skulle man lægge sig i den der var bedst for een. Og en del satte sig i hug op ad en væg. Det må da være voldsomt anstrengende for knæene i længden. 

 

Jeg skal snart have skrevet en fødselsplan og have pakket hospitalstasken. Det er vitterligt snart oppe over! 

 

For mit vedkommende har jeg 28 dage til termin. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det nærmer sig virkelig nu! Jeg skal lige høre jordmoderen i morgen hvad vi skal have med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER