Elisamus

Vintertøj/støvler købes hvornår?

54 indlæg i dette emne

Hvornår køber/købte i vintertøj og støvler til børnene?

Klaudia er 1,5 år og i paw sko fik jeg nærmest en sviner i fredags om at jeg var alt for tideligt ude og at hun ville vokse ud af dem inden vinteren er ovre selvom man tog høje for vokse tillæg. Mens jeg i anden sko butik i dag allerede havde solgt godt af deres vinterstøvler og hvis jeg ventede til efterårsferien så var jeg meget sent ude.

Hvad plejer i at gøre ved de små størrelser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er blevet rådet til at være KLAR når børnepengene kommer i oktober ;)

William som er 3,5 regner jeg med at købe til der i oktober. Nohr der ikke går regner jeg med at købe til når han går! Så er de fleste modeller måske udsolgt, men der er altid noget og jeg vil ikke chance med så små fødder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er købt. Købte støvler i Bilka. Købt i en størrelse større end dem vi har, og et ekstra par numret større endnu.

Laurids passer 3 af hans flyverdragter fra sidste år. Så har vi købt en mere nummeret større. Så har vi i str. 98/104. Og i str. 110

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer at købe nu her omkring - når hun lige har taget sit vokseryk. Jeg måler hendes fødder og køber online. Arauto Rap som vi plejer.

Flyverdragt købte jeg på udsalg i foråret og jeg har også købt hendes vinterjakke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flyverdragt har jeg købt!

Venter lige lidt endnu med vinterstøvler.. Mener jeg har købt i oktober de sidste par år.

Men ja. Måske man burde købe før børnepengene kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flyverdragten købte jeg på udsalg i januar og støvlerne købte jeg for et par uger siden til børnenes dag i skoringen i nuværende str. og en str. større :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vinterjakker til begge drenge købt brugt på børne bazar...har en flyverdragt som var stor til Tobias i slutningen af sidste sæson som jeg håber passer til en start i år...og ellers går jeg på jagt nå tiden er inde...tør ikke satse for meget med str...

Har endnu ikke prøvet at købe støvler...men tænker det bliver næste str han får dem i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt hele molevitten. Jeg er ligeglad med hvad andre synes, det er jo mine penge og ikke deres

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke rigtig overskue at gå i gang med indkøb af alt det udstyr til to børn <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi plejer at købe vinterstøvler omkring efterårsferien. Vinterjakke og flyverdragt købte jeg på udsalg i foråret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har flyverdragt til ham. Jeg forventer han kan være i sidste års udgave. Hvis han så vokser ud af den i løbet af sæsonen, må vi på jagt til den tid. Vinterstøvler tør jeg ikke købe før det er tæt på at de skal i brug. Han har været samme skostørrelse siden marts, så jeg frygter at han tager et spring og jeg så kan stå med for små vinterstøvler, hvis jeg køber allerede nu :rolleyes

Vinterjakke har vi en vi har arvet fra en i mødregruppen.

Hue, vanter og alt det andet dims har vi også fra sidste år :)

Tumlepigen: I feel you, jeg har svært ved at overskue projekt vinterstøvler når den tid kommer, kan slet ikke forestille mig at skulle udstyre to børn fra top til tå. Pyyy. God shoppe-karma får du med herfra :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke rigtig overskue at gå i gang med indkøb af alt det udstyr til to børn <_<

Jeg bliver altså også lidt skræmt over mængden og ikke mindst prisen :blink !! Vi har heldigvis ret meget allerede, meget af det fra foråret passer William endnu. Og jeg shoppede flyverdragt til William på halv pris i foråret og min nevøs gamle flyverdragt til Nohr.

Så mest af alt er det bare støvler, vanter, huer (til Nohr) og nogle sutsko. Men det løber jo stadigvæk virkelig meget op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at få udstyret til vinter købt færdig i løbet af Oktober.

Liff er klar med flyverdragt og vinterstøvler. (mangler dog hue, vanter, måske en vinterjakke og sovedragt)

Luna mangler alt! Tror jeg køber flyverdragt og vinterjakke brugt i et godt mærke. Og så må jeg bide i det sure æble og købe ordentlige støvler til hende. OG hun mangler også hue! Vanter kan hun vist passe fra sidste år.

Suk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for shoppe-karma og forståelse!

Filippa har fået første sæt hue/vanter x 2/halsedisse. Måske har vi en flyverdragt L kan passe :chin: men den skal findes og prøves. Det samme gælder huer og vanter (som gemmer sig hvor?)? Måske kan F passe dragten fra sidst (næppe)?

Skal de have et eller to par støvler/termostøvler hver? Og både dragt og jakke?

Suk. Bare suk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået købt flyverdragter, vinterstøvler, termostøvler til den store også, vinterjakker. Vi købte vinterstøvler da skoningen havde 2 til 1 pris :) Mangler vist bare huer til dem begge. Skal lige have tjekket vanter til Marius

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

til lucas har vi købt flyverdrag og vinterjakke... vinterstøvler trækker jeg lig lidt endnu..

til josefine er der indkøbt uld-fleece dragt i 62 og 68....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg satser på at Amilia kan passe en flyverdragt jeg købte for stor sidste år. Støvler købte vi Bundgaard på tilbud i pawsko for et par uger siden. De er købt så de passer hele sæsonen. Amilia har 2 flyverdragter i 98, men den ene virker større end den anden, satser på det går. Huer har jo også, og jeg tror også vinterjakken jeg købte på udsalg slut vinter sidste år stadig dur, så mangler nok kun vanter.

Den her vinter kommer far nok til at styre hvor meget de skal ud og lege, jeg er højgravid og har både praktik i december og eksamen i januar inden fødsel, som forhåbentlig bliver start februar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køber altid to par støvler og så termostøvler ved siden af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt uldvanter til Hernan og planlagt at strikke en halsedisse til Aksel. Jeg er da vist meget godt med :D :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan roligt vente. Flyverdragt forhandlerne er pressede pga den sene sommer, så det varer ikke længe gerne før vi ser rabatter delt ud over det hele, på splinternye varer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan roligt vente. Flyverdragt forhandlerne er pressede pga den sene sommer, så det varer ikke længe gerne før vi ser rabatter delt ud over det hele, på splinternye varer.

flyverdragten købte jeg i maj på udsalg men det var mere sko og alt det andetjeg var i tvivl om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alberte er klar, Isaac mangler overtøjet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silas har fået skibukser, da han er for lang i kroppen til en flyverdragt, uden at han svømmer i arme og ben

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

flyverdragten købte jeg i maj på udsalg men det var mere sko og alt det andetjeg var i tvivl om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg har ikke helt besluttet mig. Flyverdragt er købt billigt i foråret, men jeg er i tvivl med vinterstøvler. Jeg købte faktisk et par i foråret for en 50'er eller sådan noget i skoringen, fordi det var sidste par, som de bare gerne ville af med, og det var et sats, om den størrelse ville passe her til vinter. Tror måske hun kan bruge dem i starten af sæson'en, men jeg er ret sikker på, at hun får brug for nogle andre, men min ex synes alt skal købes brugt, og det vil jeg ikke med fodtøj, men jeg vil helst heller ikke være alene om at skulle smide 700 kr. efter et par støvler, så jeg håber lidt på at finde nogle, der er nedsat. Må se at få målt hendes fødder snart, så jeg har en idé om, hvad hun skal have...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER