Marianne1983

Ammestoppille

8 indlæg i dette emne

Nogle der ved hvornår man må amme igen efter at have taget ammestoppille? Har fortrudt

Tog een af fire

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Umiddelbart ser det på medicin.dk ud til, at det først forlader kroppen efter to til tre uger. Men tag kontakt til din læge, hvis du er i tvivl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, kan se, at jeg muligvis var lidt hurtig på aftrækkeren, det kommer an på hvad pillen hedder. Der findes en, som man godt må amme på, men uanset, så tror jeg jeg ville hive fat i lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak

Hedder cabergolin

Tror også d er 2 uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også kontakte lægen og høre ad. Du må i hvert fald helst ikke amme så længe det er i kroppen (http://www.e-lactancia.org/producto/230)..

Men husk at du alligevel kan hjælpe din mælkeproduktion godt på vej, ved at malke ud enten ved håndudmalkning eller med pumpe. Og masser af hud-mod-hud kontakt med din baby.

du kan evt tage kontakt til en ammevejleder gennem fx. ammenet, LLL eller foreningen forældre og fødsel. De yder alle gratis vejledning og kan hjælpe med den her problemstilling <3

Kæmpe kram. Hvor er det godt at du mærker efter, hvad du har lyst til <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :-)

Nu har jeg spurgt LLL

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :-)

Nu har jeg spurgt LLL

:-)

Det skulle jeg lige hun at foreslå dig. Alternativt på "amning af børn 0-2 år - ammenet" på Facebook. Der er mange amme - kloge kvinder!

Held og lykke med projektet - jeg håber, du får gang i amningen igen! Hvor gammelt er dit barn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER