skruk

Pas

21 indlæg i dette emne

Immanuel skal have et pas, skal vi begge to med på kommunen/borgerservice? Må man selv tage billede? Og hvor hurtigt får man det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Begge forældre skal skrive under men man kan gøre det online. Ca 2 uger ellers er der også nødpas i lufthavnen jo.

Ja men det skal være pasbillede ikke et alm. Et

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge forældre skal skrive under men man kan gøre det online. Ca 2 uger ellers er der også nødpas i lufthavnen jo.

Ja men det skal være pasbillede ikke et alm. Et

Super :) hvor gør man det online, jeg kan ikke finde det :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Clickfoto i Tønder tager pas foto..

Tak :kiss jeg ved bare ikke om vi kan nå det, så hvis jeg selv kunne, var det lettere ;) ved du hvad de tager for det ellers og har de en hjemmeside?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan bede om et "haste-pas". Vi var på borgerservice onsdag, fik passet fredag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan bede om et "haste-pas". Vi var på borgerservice onsdag, fik passet fredag :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke alle steder man kan eller må medbringe eget foto. I Odense kunne man i hvert fald ikke for 2 år siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke alle steder man kan eller må medbringe eget foto. I Odense kunne man i hvert fald ikke for 2 år siden

Årh, se det er jo vigtig information, hvad gør man så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek din kommunes hjemmeside der står det hele beskrevet da det er virkelig forskelligt hvordan de håndterer det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek din kommunes hjemmeside der står det hele beskrevet da det er virkelig forskelligt hvordan de håndterer det :)

:super det prøver jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men under alle omstændigheder kan du printe ansøgningen ud fra nettet og få skrevet den under af både dog og manden. Og så skal en af jer op på kommunen sammen med Im. Det er vigtigt han kommer med, ellers skal du hjem efter ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men under alle omstændigheder kan du printe ansøgningen ud fra nettet og få skrevet den under af både dog og manden. Og så skal en af jer op på kommunen sammen med Im. Det er vigtigt han kommer med, ellers skal du hjem efter ham...

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss jeg ved bare ikke om vi kan nå det, så hvis jeg selv kunne, var det lettere ;) ved du hvad de tager for det ellers og har de en hjemmeside?

Billederne får man med med det samme, og jeg mener at huske at man får 4 billeder med for 100 kr sådan ca...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billederne får man med med det samme, og jeg mener at huske at man får 4 billeder med for 100 kr sådan ca...

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Borgerservice i Tønder kan faktisk også tage billeder... Men jeg ved ikke hvor høj man skal være for at deres kaneradims kan fange et billede... Vores baby kunne de ikke klare et billede af. Så meget ved jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Borgerservice i Tønder kan faktisk også tage billeder... Men jeg ved ikke hvor høj man skal være for at deres kaneradims kan fange et billede... Vores baby kunne de ikke klare et billede af. Så meget ved jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Im er lige blevet målt til 81 cm :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer at få taget pasfotos af alle store og små i en fotobutik, der blir de ved at klikke til billederne er godkendt og ved hvad det kræver. Her i Århus koster det 150,- pr person og man får 4 stk. På paskontoret møder man op med papir med faderens samtykke og underskrift og med barn og dåbsattest, sygesikringskort og evt tidligere pas på barnet samt dokumentation på sig selv fx pas. Det tog mindre end 14 dage før vi fik tilsendt nyt pas sidst men det kommer vist lidt an på om man er i højsæsonen eller ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I vores kommune (rudersdal), skal man selv have billede med af babyer, da de ikke kan tage billeder af børn, der ikke kan sidde selv. Og print endelig selv hjemmefra - jeg forudbestilte på hjemmesiden og sendte det elektronisk, men de havde ikke fået det, da jeg kom derop. Og husk dåbs- eller navneattest, den vil de sikkert gerne se (det skulle vi i hvert fald have med)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Immanuel skal have et pas, skal vi begge to med på kommunen/borgerservice? Må man selv tage billede? Og hvor hurtigt får man det?

 

Han skal med og så en voksen. Jeg ville få taget billedet et sted, der tager pasfoto, for reglerne for de billeder er ret strenge. Jeg mener, der gik ca. 2 uger før vi fik passet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER