skruk

Julegave ønsker :)

29 indlæg i dette emne

Im ville elske det, men det er slet ikke noget for far :( desværre :(

Arh men hvis julegaveønsker er det? :rolleyes Ej sorry, jeg ved godt, det ikke er mit bord. Men jeg synes farmand må oppe sig, hvis han ikke kan finde ud af at tage junior med i zoo :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Arh men hvis julegaveønsker er det? :rolleyes Ej sorry, jeg ved godt, det ikke er mit bord. Men jeg synes farmand må oppe sig, hvis han ikke kan finde ud af at tage junior med i zoo :kiss

Det tænkte jeg også lidt :blush Og så kan jeg ikke lade være med at tænke, at det kan blive rigtig svært at få en lillebrøster, hvis far ikke vil lave nogle alene-aktiviteter. Undskyld, det er off topic :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænkte jeg også lidt :blush Og så kan jeg ikke lade være med at tænke, at det kan blive rigtig svært at få en lillebrøster, hvis far ikke vil lave nogle alene-aktiviteter. Undskyld, det er off topic :badgirl

Svarer lige bbm og dig sammen :)

Far vil skam gerne lave ting med Im, han bliver bare let stresset, hvis det er en rigtig aktivitet, giver det mening? Altså han går jævnligt på legepladsen med Im eller bygger store togbaner gennem lejligheden :) han er bare ikke så god til at være afsted i svømmehal, zoo osv. Han er meget genert.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har heller ikke Ipad... ;) 

 

Og Noah faar et magnetbyggesaet i trae i julekalender, kuglebane og Magnatiles kommer paa oenskesedlen til jul(han er saa 4!). 

 

Schleich dyr

Kvalitetsinstrumenter

Traebyggeklodser

Bruderkoeretoejer

Legetoerklaeder/play silks

Boeger

Fingermaling

Modellervoks

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER