Cathla

Indkøb

9 indlæg i dette emne

Har i købt noget til bebs endnu? Jeg indrømmer blankt. Jeg kan ikke styre mig!! Om en uge rammer jeg 12 fulde ugers milepælen, og jeg skulle jo ikke købe noget før der vel?...Men...jeg handler for sindsygt. Mit dankort bløder. Det gør den kommende mormors også. Det var hende der startede med til have set barnevogne på tilbud. Så der står en Big star supreme hjemme hos hende. Nu har hun så også købt en juno seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ikke købt noget endnu, men har da luret lidt på hvad jeg godt kunne tænke mig. Men tror først vi begynder på købe når vi har været til nf, og der går vel en måneds tid før vi skal det.

Men vi skal heller ikke købe så meget, da vi har en masse fra vores datter, så vi har alle store ting som barnevogn, klapvogn, puslebord, seng og autostole. og vi har gemt en masse af tøjet, så det er mest småting der mangler, og så tøj hvis det viser sig at være en lillebror.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har heller ikke købt noget endnu, jeg har hele tiden ville vente til efter NF, men jeg går da også og lurer efter en masse.. Er også sikker på at når NF er klaret, så er jeg heller ikke til at styre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved også godt det er top dumt. Men jeg ved sgu ikke lige hvad der gik af mig. Tror det må høre med til noget hormon hejs. Da man kom igang blev det svært at stoppe. Men nu skal jeg heller ikke mere før nf

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da ikke dumt, det er da hvad man selv lige føler for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er lidt der ja. Men det bliver også mere virkeligt når man har en lille ting at gå og kigge på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har heller ikke købt noget, men nu har jeg også det hele i forvejen, medmindre det bliver en pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :) ny her..

har termin 2/4-17... vi har heller ikke købt noget endnu, venter også til kønsscanningen som er d.9 nov.. glæder os!

men jeg har i mellem tiden bestilt gratis baby pakker rundt omkring og skal have det hentet hjem.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til:) jeg har fået bestilt 3 pakker...tager dem lidt hen ad vejen..der er jo mange!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER