Glowin

Indkøb af udstyr

8 indlæg i dette emne

Vi skal have barn nr 3 og er så småt startet på indkøb. Klog af skade bliver man og derfor er vi noget mere bevidste om vores køb denne gang :)

Barnevognen bliver en Basson Nordic Lux:

I farven 'Jeans'

2QKhqUX.jpg

Og autostolen - med den nye 'lay-flat' funktion til nyfødte- bliver en Cybex Aton 4:

nC1tAGc.png

Det er lige 2 af de store ting, vi har fået vinget af. Tøj har jeg adgang til på jobbet, så det bliver ikke over problem :)

Er i andre begyndt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fine ting :) Vi er ikke gået i gang endnu.. Skal lige over nf på fredag først ;) Det må være rart at have noget erfaring fra tidligere :) Synes det er en smule uoverskueligt indtil videre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi så småt begyndt at kigge på barnevogne så er lidt nysgerrig hvorfor i lige har valgt den her? 

Det er også en af dem vi gerne vil ud og se på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov jeg havde slet ikke set din besked :)

Vi har valgt den fordi den er nem at pakke sammen. Liggemål er blandt de største og så virker den nem at køre med :)

Jeg vil ikke give dobbelt op, fordi der står Odder eller Emmaljunga på den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør ikke noget :) Vi kigger også efter en med et stort liggemål der er nem at komme rundt med, så det lyder helt klart som om vi skal se på den her :)

Kan heller ikke helt forstå hvorfor odder og emmaljunga er så dyre..  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi købt autostol :) Fandt en fin brugt Römer babysafe plus II som jeg tror vi bliver rigtig glade for :)

Mht. barnevogn er vi ved at være ret forelskede i Odder selvom det så bliver uden de drejbare forhjul :) Men synes den er ret let at komme rundt med alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Odder er også et rigtig godt mærke, og holdbart :super 

Vi bor i byen og har en gammel brugt Odder, som selvfølgelig er stor og rubust til bykørsel, men jeg foretrak hurtigt at rulle i skoven eller ved vandet, og der er den altså ideel. Vores er også ret godt affjedret. Samtidig har de store vogne typisk gode liggemål og god plads til opbevaring under vognen. Det lærer man også at sætte pris på:) Jeg glæder mig til de gåture igen:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 11/11/2016 at 11:05 PM, Cand.mor said:

Odder er også et rigtig godt mærke, og holdbart :super 

Vi bor i byen og har en gammel brugt Odder, som selvfølgelig er stor og rubust til bykørsel, men jeg foretrak hurtigt at rulle i skoven eller ved vandet, og der er den altså ideel. Vores er også ret godt affjedret. Samtidig har de store vogne typisk gode liggemål og god plads til opbevaring under vognen. Det lærer man også at sætte pris på:) Jeg glæder mig til de gåture igen:wub

 

Har også hørt at det skulle være ret holdbart :) Vil gerne kunne bruge vognen til en 2'er så det er lidt vigtigt for os at den kan holde til flere børn :)

Lyder som nogle skønne gåtur :) Jeg glæder mig også helt når jeg ser nogen gå tur med barnevogn :kuller 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER