Posted September 11, 2016 Vi skal have barn nr 3 og er så småt startet på indkøb. Klog af skade bliver man og derfor er vi noget mere bevidste om vores køb denne gang :) Barnevognen bliver en Basson Nordic Lux: I farven 'Jeans' Og autostolen - med den nye 'lay-flat' funktion til nyfødte- bliver en Cybex Aton 4: Det er lige 2 af de store ting, vi har fået vinget af. Tøj har jeg adgang til på jobbet, så det bliver ikke over problem :) Er i andre begyndt? Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2016 Fine ting :) Vi er ikke gået i gang endnu.. Skal lige over nf på fredag først ;) Det må være rart at have noget erfaring fra tidligere :) Synes det er en smule uoverskueligt indtil videre ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 3, 2016 Så er vi så småt begyndt at kigge på barnevogne så er lidt nysgerrig hvorfor i lige har valgt den her? Det er også en af dem vi gerne vil ud og se på :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Hov jeg havde slet ikke set din besked :) Vi har valgt den fordi den er nem at pakke sammen. Liggemål er blandt de største og så virker den nem at køre med :) Jeg vil ikke give dobbelt op, fordi der står Odder eller Emmaljunga på den. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Det gør ikke noget :) Vi kigger også efter en med et stort liggemål der er nem at komme rundt med, så det lyder helt klart som om vi skal se på den her :) Kan heller ikke helt forstå hvorfor odder og emmaljunga er så dyre.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 11, 2016 Så har vi købt autostol Fandt en fin brugt Römer babysafe plus II som jeg tror vi bliver rigtig glade for Mht. barnevogn er vi ved at være ret forelskede i Odder selvom det så bliver uden de drejbare forhjul Men synes den er ret let at komme rundt med alligevel Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 11, 2016 Odder er også et rigtig godt mærke, og holdbart Vi bor i byen og har en gammel brugt Odder, som selvfølgelig er stor og rubust til bykørsel, men jeg foretrak hurtigt at rulle i skoven eller ved vandet, og der er den altså ideel. Vores er også ret godt affjedret. Samtidig har de store vogne typisk gode liggemål og god plads til opbevaring under vognen. Det lærer man også at sætte pris på Jeg glæder mig til de gåture igen Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2016 On 11/11/2016 at 11:05 PM, Cand.mor said: Odder er også et rigtig godt mærke, og holdbart Vi bor i byen og har en gammel brugt Odder, som selvfølgelig er stor og rubust til bykørsel, men jeg foretrak hurtigt at rulle i skoven eller ved vandet, og der er den altså ideel. Vores er også ret godt affjedret. Samtidig har de store vogne typisk gode liggemål og god plads til opbevaring under vognen. Det lærer man også at sætte pris på Jeg glæder mig til de gåture igen Har også hørt at det skulle være ret holdbart Vil gerne kunne bruge vognen til en 2'er så det er lidt vigtigt for os at den kan holde til flere børn Lyder som nogle skønne gåtur Jeg glæder mig også helt når jeg ser nogen gå tur med barnevogn Share this post Link to post Share on other sites