FrkFisk

Pusletaske?, hvad kan i anbefale som er anderledes

23 indlæg i dette emne

Jeg skal have en ny pusletaske, men jeg er ikke helt til de der standard. Måske det lyder snobsi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bruger en alm god solid weekend taske jeg engang fik i gave...ikke nogen designer men alm fin og praktisk fra Neye mener jeg...den er super god og ligner slet ikke en normal pusle taske...

Den vi har der fulgte med barnevognen kan der virkelig ikke være meget i Sys jeg...

Så jeg vil anbefale en god weekend taske af en art :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

til lucas havde jeg en by stroom som jeg var vildt glad for men blev total slidt op.. nu har jeg en ski hop, den ligner lidt mere en alm. pusletaske, men der kan være vildt meget i den, som er vigtigt for mig når nu jeg har 2 børn og gerne vil være fri for at have en 2 tasker med når vi skal noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en by stroom og den så lækker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en emmaljunga der passede til barnevognen, men blev aldrig rigtig glad for den.

Så købte jeg en fra bystroom, og jeg er kæmpe fan!!

Jeg har den "firkantet" og den kan virkelig rumme ALT!

Men synes også den anden model her er lækker, den kan åbnes mere op så det er nemmere at komme i bunden.

post-7418-0-94632900-1473535423_thumb.jp

post-7418-0-37470800-1473535552_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Storksak til en mindre formue. Den er fin nok og pæn nok - i bakspejlet ved jeg dog ikke helt, om den har været brugt nok til at have været pengene værd :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en fra bystroom og elsker den :)

Lækkert design som man også kan bruge når ungerne engang er vokset fra blestadiet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burberry laver faktisk en, men det er muligvis lidt over-the-top.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marc Jacobs har også en.. Camcam har også en, men den er meget baby-agtig og sød :)

Mange bruger jo også bare en alm taske og så med små tasker-poser til indholdet? :)

Havde selv en fra by-stroom, den var jeg glad for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burberry laver faktisk en, men det er muligvis lidt over-the-top.

Vil du prøve at linke ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marc Jacobs har også en.. Camcam har også en, men den er meget baby-agtig og sød :)

Mange bruger jo også bare en alm taske og så med små tasker-poser til indholdet? :)

Havde selv en fra by-stroom, den var jeg glad for :)

Tak, jeg har ikke set den fra MJ?, og jeg er desværre ikke så meget til camcam og lala Berlin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du prøve at linke ?

Okay, 11.000kr er alligevel over-the-top

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, jeg har ikke set den fra MJ?, og jeg er desværre ikke så meget til camcam og lala Berlin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad med Ida ising? :)

Nej, synes dwt er noget mærkeligt noget med det der fold-ud halløj og den kan jeg heller ikke bruge bagefter som er et kriterie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, synes dwt er noget mærkeligt noget med det der fold-ud halløj og den kan jeg heller ikke bruge bagefter som er et kriterie

Nå nej det går ikke så :) hvad med en Marc Jacobs hillier hobo?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du prøve at linke ?

Jeg så den bare i vinduet i en butik i Malmø, som heldigvis/desværre var lukket. Synes den var lidt fin, dog synes jeg ikke den ligner nogen af dem på hjemmesiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Efter et hurtigt kig på nettet, så kan jeg se, at både Armani og Ralph Lauren også gør sig i pusletasker (who would have thought). Der er åbenbart mange af mærkerne, der gør sig i den slags, men okay, de laver jo også babytøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi fik en med til vores barnevogn, den brugte vi ikke længe før vi skiftede den ud. Til en fra Gaia og ko. Den var vi glade for. Men det er selvfølgelig en rigtig pusletaske og ikke det du leder efter. Jeg ville nok også gerne have haft en smartere en, men det er jeg for nærig til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har købt pusletasken fra Day. Men mange bruger også den almindelige weekend taske derfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER