betina88

hvad gør man lige??

8 indlæg i dette emne

hejsa..

 

er lidt i en underlig situation synes jeg.. vi ska have barnedåb om 14 dage ca, og der er s.u imorgen og vi mangler at høre fra 14 af gæsterne endnu, og synes det virker lidt underligt,.. men så er mit spørgsmål om hvad jeg gør hvis intet jeg hører her i weekenden?? sys ikke rigtig jeg vil tillade mig at skrive/ringe til dem, kan man det??   står bare og skal bestille mad senest torsdag i næste uge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville kontakte dem, uden tvivl. Mail, SMS, telefon, hvad der passer dig bedst.

Det er dem der bør have dårlig samvittighed over manglende svar, så du behøver ikke tænke så meget over hvad du gør i sådan en situation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kontakt dem bare når su fristen er overskredet, intet problem i det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader bare det der med at man skal hive fat i folk for at få et svar. Synes godt det kan give dårlig stemning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov fat i dem. Det behøver ikke at være med en løftet pegefinger, det kan bare være et "hey, jeg er ikke helt sikker på, om jeg har fået svar fra jer - kommer I til dåben?" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke underligt/frækt at kontakte dem der ikke har svaret! Hvis du er bange for at det bliver akavet, så gør det skriftligt, så behøver de ikke at forklare, undskylde etc. i telefon.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad endte du med at gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endte med at der kun var et hold der manglede at melde tilbage. Og dem skrev jeg til. På den måde som Pumpkins skrev man kunne. Og der fik jeg svar tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER