Supermor1234

Udstyr

317 indlæg i dette emne

Jeg har hentet appen up&close - synes det er ærgeligt der ikke er billeder i den af de forskellige bindinger.

 

så har jeg forespurgt på en ringslynge og søger efter en ellevill (eller ligende) fastvikle i bomuld, nu skal det prøves! Ellers må de sælges igen! :) 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spændende! Tror du bliver rigtig glad for den. Du kan i starten nøjes med den mest simple binding der hedder FWCC. Der findes youtube videoer. Jeg vil rigtig gerne lære nogle flere men det kan jeg ikke lige overskue. Må deltage i et viklegrams arrangement hvor man mødes med sine vikler og giver erfaringer videre eller bare lærer af de andre. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det bliver spændende :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en ringslynge, købt brugt, på vej. Og så kom jeg lige til at bestille en Nona Imagine+ All the people fra ny :badgirl

 

Jeg er faktisk mest spændt på om jeg kan lave en ruck med storesøster, hvis hun gider! Men der skal lige øves med en stor bamse først! Uhh de kan kun blive leveret for langsomt! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået viklen hjem, jeg er allerede dybt forelsket! Ida har været lidt let til tåre i dag, så det var ikke lige til at øve med hende - for det kræver noget øvelse! Jeg ved hvad de næste par dage skal gå med, for i weekeden skal vi i sommerhus, familien skal op og fiske sild fra en bro, og hverken stranden med store sten eller broen er barnevogns venlig, så der vil viklen være fantastisk! 

 

Hvis det ikke lykkes tager jeg babybjørnen med og et tørklæde så den kan laves ergonomisk..

 

lige et forsøg med en bamse - i øvrigt en ret umulig opgave :P  

IMG_5940.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Micka har i overvejet at prøve en slyngevugge? Den har givet en helt magisk ro hjemme hos os. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke så meget babyudstyr :whistling men jeg har fået en ny iPhone i dag. Den er virkelig lækker! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Maj 2014 said:

Ikke så meget babyudstyr :whistling men jeg har fået en ny iPhone i dag. Den er virkelig lækker! 

 

Hvilken? 

Jeg har en 6s - siden 4s den bedste telefon, og kameraet er fantastisk! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også en 6S. Havde før en 6 plus. Men den smadrede jeg på gulvet. Og da jeg i forvejen syntes at den var aaaalt for stor købte jeg en 6s. Og fedt @Maj 2014 det er altid nice med ny elektronik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29 minutes ago, Kia... said:

 

Hvilken? 

Jeg har en 6s - siden 4s den bedste telefon, og kameraet er fantastisk! 

Det er en 6s i rosa/guld. Nu kunne min 4,5 år gamle 4s altså ikke klare mere. 

18 minutes ago, januar2017 said:

Har også en 6S. Havde før en 6 plus. Men den smadrede jeg på gulvet. Og da jeg i forvejen syntes at den var aaaalt for stor købte jeg en 6s. Og fedt @Maj 2014 det er altid nice med ny elektronik 

Jeg synes også 6plus var lige vild nok. Min mor havde den og jeg kunne slet ikke finde ud af, at tale i den. Kameraet er så fedt! Perfekt med børn fordi det er lige ved hånden. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Maj 2014 said:

Det er en 6s i rosa/guld. Nu kunne min 4,5 år gamle 4s altså ikke klare mere. 

Jeg synes også 6plus var lige vild nok. Min mor havde den og jeg kunne slet ikke finde ud af, at tale i den. Kameraet er så fedt! Perfekt med børn fordi det er lige ved hånden. 

 

Min er i guld :P 

jeg nåede at have en 5'er fordi jeg fik den som arbejdstelefon, det var noget skrammel! 

 

Ja jeg valgte s'eren for det gode kamera, jeg elsker den - tager over 400 billeder i måneden :P 

Har det hele i dropbox

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om lidt kommer varmen og solen forhåbentlig, og så vil jeg lige give et slag for den her type skygge til barnevognen, mange bruger en stofble ned foran, men man skal være opmærksom på at det bliver vildt varmt inde i vignen, og luften kan ikke cirkulere. 

 

Jeg anskaffede mig denne, den er vildt fantastisk! 

IMG_5943.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slyngevugge er prøvet @Maj 2014, desværre vil hun ikke sove i den.

Men de sidste par dage har jeg haft succes med at putte hende i liften - hun vågner godt nok nogle gange og skal vugges i søvn igen, men jeg har fået hende til at tage nogle gode lure i den, så håber bare at det drejer sig om at hun har manglet noget ro og regelmæssighed :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40 minutes ago, Micka said:

Slyngevugge er prøvet @Maj 2014, desværre vil hun ikke sove i den.

Men de sidste par dage har jeg haft succes med at putte hende i liften - hun vågner godt nok nogle gange og skal vugges i søvn igen, men jeg har fået hende til at tage nogle gode lure i den, så håber bare at det drejer sig om at hun har manglet noget ro og regelmæssighed :)

 

Dejligt liften begynder at virke lidt, jeg tænkte bare jeg lige ville dele vores oplevelse med slyngevuggen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Kia... said:

 

Min er i guld :P 

jeg nåede at have en 5'er fordi jeg fik den som arbejdstelefon, det var noget skrammel! 

 

Ja jeg valgte s'eren for det gode kamera, jeg elsker den - tager over 400 billeder i måneden :P 

Har det hele i dropbox

 

 

 

 

Jeg ville gerne have en virkelig piget telefon haha :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gad også godt at slyngevugge n fungerede her, synes den er så lækker og hyggelig :) 

Men det er jo virkelig fantastisk at den fungerer hos jer - du må føle dig fri igen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget størrer fan end af strækviklen :) 

IMG_5956.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Micka said:

Jeg gad også godt at slyngevugge n fungerede her, synes den er så lækker og hyggelig :) 

Men det er jo virkelig fantastisk at den fungerer hos jer - du må føle dig fri igen :) 

Det er så dejligt! En kæmpe befrielse. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Kia... said:

Jeg er meget størrer fan end af strækviklen :) 

IMG_5956.PNG

 

Nåh hvor fint - kunne være jeg også skulle prøve sådan en, er nemlig heller ikke vildt fan af strækviklen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærligt!!! Alle bør købe en fastvikle!!!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Micka said:

 

Nåh hvor fint - kunne være jeg også skulle prøve sådan en, er nemlig heller ikke vildt fan af strækviklen.

 

Havde troet den tog længere tid en strækviklen at tage på, men nej, og fordelen er at man strammer til så den passer baby, det synes jeg er svært med strækken fordi man binder den inden, og så den ikke helt så varm :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og en fastvikle kan bære en voksen. Og så kan man bruge den til andre ting også. Fx når jeg lægger hende fra viklen ned i liften for at sove så bruger jeg viklen både som dyne og som skygge for lyset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, januar2017 said:

Og en fastvikle kan bære en voksen. Og så kan man bruge den til andre ting også. Fx når jeg lægger hende fra viklen ned i liften for at sove så bruger jeg viklen både som dyne og som skygge for lyset

 

Jeg ved godt de er kendt for at have sovedust, og hun er gået helt kold, hvilket er super godt til hende, for hendes søvn har været helt hen i vejret i dag... 

IMG_5966.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hentede i går en sengerand fra sebra. Nypris 600. Min pris: 100 :-D 

IMG_1133.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der bor i København. Må jeg lige slå et slag for "børneloppen" gl. Køge landevej. Det er så genialt. Masser af brugt tøj til ingen penge. Og mærketøj. Og barnevogne. Og legetøj. Osv. Osv. Osv. Og det er pænt!!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER