Supermor1234

Udstyr

317 indlæg i dette emne

Har i hentet appen reshopper? Det er en mega god app, hvor man kan købe og sælge brugte ting. Nogen ting er også nye, og man kan finde rigtig meget til de små :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep det har jeg! Har lige købt en barnets bog igennem den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er virkelig god den app, har også købt en masse derinde. Man bliver lidt bidt af den :D 

og man kan finde rigtig meget godt og man spare en del penge hvis man vil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis. Det er genialt. Men jeg er så også typen der købe alt brugt hvis jeg kan. Parfume, sko, tøj, møbler, ALT

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto  - der er vi meget ens, for det gør jeg nemlig os, og man kan jo få rigtig fine brugte ting :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep har handlet en del der igennem, også til den store :) 

 

Den og så dba :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja dba er også godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

28 minutes ago, januar2017 said:

Kendte I det her koncept??? Ret genialt 

 

http://www.vigga.us/

 

Ja har godt hørt om det før :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

57 minutes ago, januar2017 said:

Kendte I det her koncept??? Ret genialt 

 

http://www.vigga.us/

 

Super smart koncept, har godt overvejet om vi skal prøve det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi skal når hun er vokset ud af de helt små størrelser. Spørgsmålet er bare om man får nok tøj gennem dem. 

 

Jeg køber jo alt brugt og har fået foræret en del. Så hvis jeg fx kan købe en stor sæk tøj for 200 kr. og får resten gratis, så er 359 kr. om måneden mange penge ift hvad man får. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem jeg har læst om som har brugt det, har alle suppleret op, men om det har været i mangel af nok eller bare fordi man har købt noget man selv lige syntes baby skulle have, skal jeg så ikke kunne sige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har modtaget viklen nu og har forsøgt at vikle en bamse. 

Har også prøvet med Karoline men det gik ikke rigtigt godt. Men det skal jo også lige øves. 

Men der er slet ingen tvivl om at en vikle er bedre end en bæresele! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_9349.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg opgav de første par gange jeg viklede, men det bliver nemmere og nemmere for hver gang! Det eneste minus er at det er varmt! :P 

 

ser godt ud med bamsen! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var i går med det offentlige med viklen. Det gik så godt!! Havde også en stor taske med så var godt pakket op. Men hold nu op det var nemt ift at have barnevognen med! Jeg er fan

IMG_0313.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt en ny vikle i en flottere farve end den anden. Har solgt den anden men det fortryder jeg lidt 

IMG_0410.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den fin! Hva str har du købt og er de nemme at binde? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Str. 6. 

 

Jeg kan kun een binding. Det tog mig to øvninger med en bamse og en youtube video at lære den binding på billedet. Så ja det var ret nemt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, januar2017 said:

Str. 6. 

 

Jeg kan kun een binding. Det tog mig to øvninger med en bamse og en youtube video at lære den binding på billedet. Så ja det var ret nemt :D

 

Jeg overvejer en ringslynge og en boba bæresele - tænke tænke, synes det er svært! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender du den verden? Jeg er medlem af en del grupper på Facebook. Der bliver afholdt noget der hedder "grams" rundt omkring i landet hvor man møder op og kan prøve en masse forskelligt. Folk tager alle deres lækre sager med. Der er også mange der sender deres vikler på ferie så man kan prøve. Meld dig ind i "slyngegalleriet" fx. Så lærer man en masse.  Jeg ville altid vælge en vikle fremfor bæresele da en vikle sidder meget bedre og ens hænder er mere fri. Tilmed kan man binde en vikle på tusind måder. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, januar2017 said:

Kender du den verden? Jeg er medlem af en del grupper på Facebook. Der bliver afholdt noget der hedder "grams" rundt omkring i landet hvor man møder op og kan prøve en masse forskelligt. Folk tager alle deres lækre sager med. Der er også mange der sender deres vikler på ferie så man kan prøve. Meld dig ind i "slyngegalleriet" fx. Så lærer man en masse.  Jeg ville altid vælge en vikle fremfor bæresele da en vikle sidder meget bedre og ens hænder er mere fri. Tilmed kan man binde en vikle på tusind måder. 

 

Ja jeg er medlem på slyngegalleriet :) 

jeg er vild med viklerne, det ser godt ud, jeg kan bare godt lide nemheden i en sele :) er faldet lidt for den her https://boba.com/collections/boba-air#Gray

 

måske det fordi de kan bindes på 1000 måder og fåes i alt for mange længder, der er alt for mange valg at tage stilling til! Og så synes jeg de er dyre :o 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er også fine men det er ikke fastvikler. 

 

Jeg har købt mine brugte. Den ene fik jeg for 350 kr. Og den anden for 400 kr. Det er jo til at overse. Og vikler bliver ikke gamle som sådan. De holder deres stand.  

Hvis man er som mig. Sådan gnm. snitshøjde og drøjde så skal man have en str. 6. 

Mærkerne Yaro og littlefrog er billige. Den mørke jeg har billede af herinde (som jeg har solgt videre :( ), det er en yaro og den fik jeg til 350 kr. Den lyserøde og lilla er en didymos og de koster typisk 1000 fra ny. Har fået min til 400. Og den ser helt ny ud. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og fastvikler er smarte fordi du i princippet kan bære en voksen mand i dem. I praksis betyder det at du kan bære dit barn når det er 3-4 år. Det kan man ikke på samme måde i en fast bæresele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej bobaen er ikke en vikle :) 

 

Jeg ved bare med laura på 2,5 så vil hun op, ned, op, ned - så der duer en vikle ikke, det skal virkelig være nemt og hurtig :) hun kommer som regel bare på nakken :) 

 

så tænker kun vi får brug for det denne, evt lidt næste sommer :) 

 

handler det ikke om bindingen hvilken str man skal have? :) 

 

jeg overvejer stadig en ringslynge for de skulle være enorm hurtige at tage dem ind og ud af! 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER