Supermor1234

Udstyr

317 indlæg i dette emne

Var i h og m i går for at prøve deres ammetoppe. Og de sad virkelig dårligt. For det første skulle jeg helt ned i en Small før at de overhovedet bare støttede en lille smule men så blev selve skålen alt for lille. Øv!!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt en ergobaby bæresele med spædbarnsindsats. Er der nogle af jer der har erfaring med at bære baby i sele? Jeg synes det er en lidt akavet måde at bære hende på. Og hun blev også sur efter et par minutter. Måske hun bare skal vænne sig til det. Ville nemlig være fantastisk ikke at skulle have barnevognen med hver gang jeg skal noget. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, januar2017 said:

Jeg har købt en ergobaby bæresele med spædbarnsindsats. Er der nogle af jer der har erfaring med at bære baby i sele? Jeg synes det er en lidt akavet måde at bære hende på. Og hun blev også sur efter et par minutter. Måske hun bare skal vænne sig til det. Ville nemlig være fantastisk ikke at skulle have barnevognen med hver gang jeg skal noget. 

 

Vi har en Manduca bæresele fra storebror, meget det samme som en ergobaby. Synes ikke de er så gode til de helt små, så vi har også suppleret med en strækvikle til de første måneder :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, januar2017 said:

Jeg har købt en ergobaby bæresele med spædbarnsindsats. Er der nogle af jer der har erfaring med at bære baby i sele? Jeg synes det er en lidt akavet måde at bære hende på. Og hun blev også sur efter et par minutter. Måske hun bare skal vænne sig til det. Ville nemlig være fantastisk ikke at skulle have barnevognen med hver gang jeg skal noget. 

Vi har været meget glade for vores ergobaby, men vi brugte den først da Amilia blev lidt større, hun er jo i øvrigt født meget stor, så hun sad godt i den. Med Ellie ville jeg bruge strækvikle her til at starte med, men har kun prøvet en gang og der blev hun vildt sur. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der har erfaringer med en ringslynge frem for strækvikle? 

 

Jeg har fået en strækvikle, men er godt nok i tvivl om jeg kan blive gode venner med den - hvor i mod jeg tænker en ringslynge er lidt nemmere og ikke helt så tætsiddene/klistrende 

 

vi har fået kravlegården retur som min far har malet, den var hvid med skrammer før :) den er blevet så fin! 

 

Så kan lillesøster få lidt sovefred for Laura der ikke kan kravle i hovedet af hende, og liften kan lige stå på skrå i den! 

IMG_3639.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha jeg har ingen bevingede ord at byde ind med ift. vikler. Har overvejet at købe een dog. 

 

Flot seng! Det har han gjort godt. Og smart liften kan stå i. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31 minutes ago, januar2017 said:

Uha jeg har ingen bevingede ord at byde ind med ift. vikler. Har overvejet at købe een dog. 

 

Flot seng! Det har han gjort godt. Og smart liften kan stå i. 

 

Det er nemlig super smart :) 

Laura sov jo altid i stuen til at starte på, også om aftenen, så når vi gik i seng var det nemt at tage liften med i soveværelset uden at skulle flytte hende.

Men med Laura i huset så det vidst meget godt med kravlegården til liften, så hun kan få lidt fred for storesøster og Laura kan heller ikke lige komme til at trække den ned, som hun kan hvis den står på bordet, så den løsning tror jeg vi bliver glade for :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov ja, og min svigermor ombetrak jo skråstolen der var hul i stoffet på! 

Jeg er simpelthen så priviligeret med de forældre og svigerforældre! 

 

 

IMG_3647.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle af jer der har en sansegynge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, januar2017 said:

Er der nogle af jer der har en sansegynge?

Ja vi har. Vi bor totalt ligesom i en børnehave hjemme hos os. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe. Hvordan bruger I den? 

 

Og ikke mindst: hvordan har I hængt den op? Største frygt er at den falder ned :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, januar2017 said:

Hehe. Hvordan bruger I den? 

 

Og ikke mindst: hvordan har I hængt den op? Største frygt er at den falder ned :-/

Lige nu er det egentlig kun Amilia der bruger den. Hun gynger på den og snore rundt. Ellie har også ligget i den et par gange hvor Lauritz har drejet hende lidt rundt. Vi har en stor krog i loftet hvor der sidder et reb i med sådan en lille dims vi kan klikke gyngen på, så den ikke hænger oppe altid.

 

den skal hænge i en stor krog, så ryger den ingen steder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har, men den hænger uden for i et træ :) så det bliver først når det er varmere :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt denne skråstol. Baby Björn balance soft hedder modellen. Koster mellem 800-1200 fra ny. Fik den til 100!!!! 

 

Købte også en ny barnevogn med et meget lille liggemål som er meget nemmere at have med rundt. Og så har vi oddervognen når vi skal på tur eller have mange ting med. 

Fik vognen til 250 kr. Virkelig lækkert

IMG_8540.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert! 

Hvor er hun fin! 

 

Har også en lille vogn den her gang, fordi Laura har den store! Åhh hvis hun bare ikke vokser så hurtig som laura så kan vi bruge den lille vogn hen over sommeren, det vil være guld værd når vi skal på tur!! 

 

Har lån en stokkebaby indsats til triptrap stolen, nu jeg spændt på om den passer på vores lidt ældre model! 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig nemlig ret bundet med den store vogn når jeg skal med bus og tog for folk tager vitterlig ikke hensyn. En buschauffør flippede fuldstændig ud på mig for nyligt fordi jeg ikke havde vinket til ham at jeg ville med. Var truende og meget ubehagelig og lukkede dørene så barnevognen kom i klemme. Wtf...???? Og folk skubber og maser sig forbi een. Så er det nemmere hen over sommeren med en lille vogn. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må lige reklamere for appen "babymonitor". Tror den koster et symbolsk beløb men har man to Apple enheder kan man bruge den ene som babyalarm og den anden som overvåger. Skide smart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Maj 2014 havde du en ergobaby strækvikle? Hvad synes du om den? Hvordan bruges den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, januar2017 said:

@Maj 2014 havde du en ergobaby strækvikle? Hvad synes du om den? Hvordan bruges den?

Jeg har to almindelige strækvikler og en ergobaby bæresele. Strækvikler skulle der ikke være den store forskel på. Jeg er rigtig glad for strækviklen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov havde slet ikke set dit svar @Maj 2014  mærkeligt. Sælger min bæresele og anskaffer en strækvikle. Kan intet lave med mine arme når jeg har bæreselen på og kan knapt sidde ned fordi den fylder så meget. 

 

For øvrigt. 

Hvad gør I hvis/når I skal have babyen med ud offentlige steder? Vi har jo været på restaurant med barnevognen hvor vi låste barnevognen fast og tog hende med ind i liften. 

Men hvad når man har bil? Tager man så bare liften med i bilen? Og hvad med de steder der ikke er plads til at have en lift stående? Og hvad med de dage det regner og barnevognen ikke kan stå udenfor i læ? Lader man så bare være med at tage ud det sted? Jeg føler mig meget bundet i hverdagene må jeg indrømme. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, januar2017 said:

Hov havde slet ikke set dit svar @Maj 2014  mærkeligt. Sælger min bæresele og anskaffer en strækvikle. Kan intet lave med mine arme når jeg har bæreselen på og kan knapt sidde ned fordi den fylder så meget. 

 

For øvrigt. 

Hvad gør I hvis/når I skal have babyen med ud offentlige steder? Vi har jo været på restaurant med barnevognen hvor vi låste barnevognen fast og tog hende med ind i liften. 

Men hvad når man har bil? Tager man så bare liften med i bilen? Og hvad med de steder der ikke er plads til at have en lift stående? Og hvad med de dage det regner og barnevognen ikke kan stå udenfor i læ? Lader man så bare være med at tage ud det sted? Jeg føler mig meget bundet i hverdagene må jeg indrømme. 

Jeg ville nok bare tage liften med, den kan stå under bordet :D hvis det regner putter du jo bare regnslag på. Alternativt kan man få et stort nok bord, til at hun kan ligge på sin dyne. 

 

Jeg ville nok sidde med Ellie, men det gør vi også hjemme. 

 

Du skal bare lige lærer det. Man kan altså med en baby. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvordan kan man sidde og så samtidig spise fx :-D tror bare jeg er så bange for at genere nogen at jeg er helt lammet. Fx skal jeg ud og skrive under på bil papirerne. Og der er 11 km. hen til forhandleren. Vil hellere gå frem og tilbage end at tage tog og bus. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, januar2017 said:

Men hvordan kan man sidde og så samtidig spise fx :-D tror bare jeg er så bange for at genere nogen at jeg er helt lammet. Fx skal jeg ud og skrive under på bil papirerne. Og der er 11 km. hen til forhandleren. Vil hellere gå frem og tilbage end at tage tog og bus. 

Jeg spiser med en hånd. Ofte sidder jeg midt i aftensmaden med Ellie på sådan en stor fast ammepude, som hun selv kan ligge på uden jeg skal holde hende, så kan jeg spise og amme samtidig hvis jeg lige læner mig lidt frem :haha

 

du generer jo ikke nogen og hvis du gør har de for lidt at gå op i. Jeg ville slappe af og være lige glad med hvad andre mener. Jeg er fuldstændig kold overfor om Ellie generer nogen. Hun er en baby og sådan er det bare. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har helt ret @Maj 2014  jeg må lære at være mere afslappet omkring det. Ærgrer mig sikkert også over - om et år - hvis jeg lod mig begrænse sådan. 

Har aftalt med min mor at jeg kommer og besøger hende med barnevogn på søndag. Hun bor jo i Vanløse. Så skal først med tog til ny ellerbjerg st og så med F toget til Flintholm st. Det er en udfordring. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, januar2017 said:

Du har helt ret @Maj 2014  jeg må lære at være mere afslappet omkring det. Ærgrer mig sikkert også over - om et år - hvis jeg lod mig begrænse sådan. 

Har aftalt med min mor at jeg kommer og besøger hende med barnevogn på søndag. Hun bor jo i Vanløse. Så skal først med tog til ny ellerbjerg st og så med F toget til Flintholm st. Det er en udfordring. 

Ligesom os :D det skal nok gå. Det værste der kan ske er at karoline bliver ked af det, men så tager du hende jo bare op. Hvis du har fået viklen inden kan du putte hende deri. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER